Foute meterstand online doorgegeven.. | Eneco Community
beantwoord

Foute meterstand online doorgegeven..

• 25 maart 2017
  • 39 reacties
  • 1140 Bekeken

Toon eerste bericht

39 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@R. Kant,

Top! D.m.v. de foto's is alles helder. De jaarnota maken we binnen enkele dagen op!
goedemiddag Eneco,

allereerst mijn complimenten voor het goede contact via dit forum, ik vind de service echt helemaal top dus bij deze.

Vanmiddag logde ik in op mijn Eneco en zag ik dat mijn jaar Nota online stond, na deze even ingekeken te hebben heb ik een vraag hierover.

Kan het zo zijn dat jullie mijn stroomverbuik verwisselt hebben met mijn stroom wat ik heb terug geleverd via de zonnepanelen ?? ik had namelijk meer stroom terug geleverd dan dat ik verbruikt had. (en op mijn jaarnota staat het juist andersom?)

zouden jullie hier nog even na willen kijken?? , want misschien heb ik het wel helemaal niet goed gelezen (ik ben er ook niet zo in thuis).
Bij deze in elk geval ook nog even een foto dat de hoogste meterstand die ik jullie stuurde echt mijn terugleverstand is. (uiteraard komt deze niet meer overheen met de fotos die ik eerder verstuurd heb, maar we zijn uiteraard ook weer een paar dagen verder).

IK hoop graag wat van u te horen,

mvg R Kant
Reputatie 7
Badge +5
@R. Kant

Bedankt voor het mooie compliment. Het ziet er inderdaad naar uit dat de standen zijn omgedraaid, goed opgemerkt! Als je voor ons allebei de standen hebt inclusief de dag van opname, dan vragen wij een correctie voor je aan op de jaarnota.

Groet,
Denise
goedenavond Eneco,

hierbij zoals gevraagd (op fotos), de beide meterstanden waar jullie om vroegen. de meterstand is opgenomen op 10-4-2017 (vandaag dus)

voor alle duidelijkheid nog een keer, de meterstand (1568) is dus de meterstand van mijn TERUGlevering. de meterstand (802) is dus de meterstand hoeveel energie ik verbruikt heb;). dit kan u als het goed is ook zien op de fotos;).

ik hoop u zo voldoende ingelicht te hebben, en dat dit correct aangepast wordt op mijn jaar opgaaf.

ik hoor graag van u

mvg,

R Kant
Goedemiddag eneco,

Hebben jullie mijn meterstanden al kunnen aanpassen op mijn jaar nota??..

Mvg r kant
Reputatie 5
Badge +3
Beste R. Kant,

Vervelend dat het toch niet goed gegaan is op de jaarnota, excuses daarvoor. Ik heb een correctienota voor je aangevraagd. Zonder tegenbericht kun je de correctienota binnen 2 weken tegemoet zien.
Reputatie 5
Badge +3
@R, Kant,
De correctie is gemaakt, zie Mijn Eneco. Wil je de nota controleren voor jezelf? Mocht er iets niet duidelijk zijn, laat het gerust weten!
Goedenavond,
Ik heb net voor het klantnummer < verwijderd door moderator > de verkeerde meterstanden doorgegeven kunt u deze voor me verwijderen zodat ik de nieuwe standen kan doorgeven?
Of kunt u mij vertellen wat ik moet doen?

Alvast bedankt
Gewoon je nieuwe juiste standen hier noteren en morgen zorgt een moderator er voor dat deze nieuwe standen in het systeem opgenomen worden.
Beste Eneco,

Graag voor klantnummer < verwijderd door moderator > de meterstanden corrigeren. Zie hieronder de afbeeldingen van de meterstanden.

Alvast bedankt voor uw moeite.
Ivm de privacy is het niet slim je NAW gegevens hier te melden.
Een moderator heeft via je aanmelding hier op het forum alle gegevens voorhanden.
Na plaatsing van je reactie kan je nog 60 minuten via het potloodje je reactie wijzigen.

Ik zou dat doen!
Reputatie 5
Badge +3
Beste L. Aidar,

Ik stuur je een pb

Reageer