Eon tarieven per 01/01/2018, wie heeft ze nog? | Eneco Community

Eon tarieven per 01/01/2018, wie heeft ze nog?

• 31 juli 2019
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

Na overname EON door Eneco is site van EON niet meer beschikbaar voor het downloaden van tarieven van EON. na ontvangst jaarrekening moest ik flink bijbetalen en betwijfel of de juiste tarieven zijn gehanteerd. al meedere keren klantenservice hiervoor benaderd en gevraagd. helaas nog steeds niet ontvangen. wie o wie heeft nog de tarieven van EON per 01/01/2018?

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Tool,

Welkom op de Eneco Community!

De tarieven die wij en E.ON hanteerden in de periode 2018/2019 lees je terug in de jaarnota. Er is op het moment voor ons geen aanduiding om te twijfelen aan de juistheid van deze tarieven.

Groet, Denise
Beste Denise.

Bij EON had ik in 2018 een voorschot termijn van € 148,00 per maand (welke ikzelf na melding definitieve overname de laatste 3-4 maanden verhoogd had naar € 175,00 per maand) en na de afrekening over 2018 ga ik bij Eneco ineens naar € 209,00 per maand. plus dat ik enorm veel moest bijbetalen. buiten de nieuwe termijn nog ruim € 400. voor mij is dit JUIST wel redenen om hieraan te twijfelen. Dus als Eneco of iemand anders mij alsnog de tarieven van EON per 01-01-2018 (op EON papier of in EON mail) kan verstrekken, houdt ik me aanbevolen. zodat ikzelf een vergelijk kan maken.

M.v.gr. TOOL

Reageer