energiewinner | Eneco Community
vraag

energiewinner

Hallo,

wanneer komt op "mijn eneco"' de mogelijkheid om elke week je eigen meterstanden bij te houden (energiewinner)?

wanneer voor i-phone?

11 Reacties

Beste bakkm07,

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Diensten' omdat je vraag hier betrekking op heeft.

De partij van wie we de stooktabellen ontvingen, is in december 2011 gestopt met het versturen van deze gegevens. Hierdoor kunnen we je geen e-mail meer sturen met stooktabellen en zijn we genoodzaakt geweest om te stoppen met Energiewinner. Als het goed is heb je onze brief met de informatie hierover gehad.

Ik begrijp dat je het belangrijk vindt om je meterstanden bij te houden om zo inzicht te hebben in je verbruik. We zijn bezig met het ontwikkelen van een alternatief. Dit alternatief is Eneco Tussenstand. Het is helaas nog niet duidelijk wanneer Eneco Tussenstand live gaat. We houden je hier uiteraard van op de hoogte.

Hosnia
Eneco Tussenstand, een alternatief voor EnergieWinner
Binnen enkele weken, (april/mei 2012), komt er een volledige vernieuwde versie van Mijn Eneco. Tegelijkertijd introduceren we een aantal andere manieren om inzicht te bieden in verbruik en kosten. Eén daar van is Eneco Tussenstand.

Wordt wel kort dag....

Beste Dungeon,

Welkom op ons forum! Het nieuwe Mijn Eneco is inderdaad live gegaan in april dit jaar. We zijn op dit moment nog bezig om enkele problemen rondom het vernieuwde Mijn Eneco op te lossen. Zie hiervoor het topic over Mijn Eneco.

We hebben besloten de problemen die geconstateerd zijn op Mijn Eneco eerst op te lossen en ons dan te richten op de verdere ontwikkeling van Eneco Tussenstand. We kunnen op dit moment nog geen nieuwe termijn geven waarop Tussenstand live gaat.

Hosnia
Beste Dungeon,

Welkom op ons forum! Het nieuwe Mijn Eneco is inderdaad live gegaan in april dit jaar. We zijn op dit moment nog bezig om enkele problemen rondom het vernieuwde Mijn Eneco op te lossen. Zie hiervoor het https://"https://forum.eneco.nl/diensten-89/vind-vernieuwde-mijn-eneco-3894/"

We hebben besloten de problemen die geconstateerd zijn op Mijn Eneco eerst op te lossen en ons dan te richten op de verdere ontwikkeling van Eneco Tussenstand. We kunnen op dit moment nog geen nieuwe termijn geven waarop Tussenstand live gaat.

Hosnia

Waar blijft de mogelijkheid om wekelijks je meterstand in te vullen.
Ik zie nog steeds niets........
Jan
Reputatie 3
Badge
geen oplossing maar je kunt toch zelf gewoon wekelijks je standen opschrijven in een exel bestand? Ik ben met je eens dat de problemen op mijn eneco nu gewoon is afgelopen moet zijn, maar ik kom zelf weinig op mijn eneco en stoor me er dus persoonlijk niet aan. begrijp de overige concumenten wel.

Als alternatief als je graag inzicht wil kan je een toon nemen van eneco of mogelijk een bestelling in de webschop hier. 

lees volgende: Gratis Wattcher voor snelle bestellers

De eerste 150 klanten ontvangen een gratis Wattcher ter waarde van 89 euro bij hun bestelling! Nog 58 beschikbaar.

Dit is op dit moment wat er staat op de webshop van eneco. Hierbij heb ik een gratis code via de officiele site ontvangen om elke dag me standen door te kunnen geven als ik wil. straks kan ook via eneco maar tis een tijdjelijk oplossing.

PS. ik weet niet ivm weekend of het aantal wattchers nog wel klopt. Ik kreeg ongeveer 2 weken geleden netjes 1 opgestuurd.
Het gaat om dit bericht:

Eneco Tussenstand, een alternatief voor EnergieWinner
Binnen enkele weken, (april/mei 2012), komt er een volledige vernieuwde versie van Mijn Eneco. Tegelijkertijd introduceren we een aantal andere manieren om inzicht te bieden in verbruik en kosten. Eén daar van is Eneco Tussenstand

Beloofte maakt schuld !!!

Jan:(
Reputatie 5
Badge +3
@dungeon,
Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van de 'Eneco Tussenstand', zodat je je verbruik goed kan monitoren. Zoals Hosnia in mei dit jaar al aangaf, zijn er nog problemen rondom Mijn Eneco die we eerst willen oplossen voordat we ons op de ontwikkeling van de Eneco Tussenstand gaan richten. Helaas zijn nog niet alle problemen met Mijn Eneco verholpen en laat de Eneco Tussenstand daarom nog even op zich wachten. Sorry daarvoor. We doen ons best om het voor het einde van dit jaar nog te introduceren.

Aangezien je graag je verbruik monitort, is Toon misschien wel iets voor je? Met deze thermostaat krijg je een goed inzicht in je verbruik. Kijk maar eens op onze website over Toon voor meer informatie. Als er meer bekend is over de lancering van de Eneco Tussenstand laten we het aan je weten!

Bedankt voor je geduld hierin dungeon.

Groet, Kelly
@dungeon,
Ik begrijp dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van de 'Eneco Tussenstand', zodat je je verbruik goed kan monitoren. Zoals Hosnia in mei dit jaar al aangaf, zijn er nog problemen rondom Mijn Eneco die we eerst willen oplossen voordat we ons op de ontwikkeling van de Eneco Tussenstand gaan richten. Helaas zijn nog niet alle problemen met Mijn Eneco verholpen en laat de Eneco Tussenstand daarom nog even op zich wachten. Sorry daarvoor. We doen ons best om het voor het einde van dit jaar nog te introduceren.

Aangezien je graag je verbruik monitort, is Toon misschien wel iets voor je? Met deze thermostaat krijg je een goed inzicht in je verbruik. Kijk maar eens op onze website over Toon voor meer informatie. Als er meer bekend is over de lancering van de Eneco Tussenstand laten we het aan je weten!

Groet, Kelly

Als Eneco het prijsplaatje voor zijn rekening neemt ga ik over TOON nadenken.
Het is van de gekke dat ik mijn energie verbruik in de gaten moet houden met een extern programma omdat Eneco niet aan zijn belooftes kan voldoen.

Jan:mad:
Voor de lief hebbers.

http://ecohome.nibfo.eu/
@dungeon,

Aangezien je graag je verbruik monitort, is Toon misschien wel iets voor je? Met deze thermostaat krijg je een goed inzicht in je verbruik. Kijk maar eens op onze website over https://"http://thuis.eneco.nl/energie-besparen/toon-thermostaat" voor meer informatie. Als er meer bekend is over de lancering van de Eneco Tussenstand laten we het aan je weten!

Groet, Kelly

We zijn nu meer dan een jaar verder en nog niets......
Super service Eneco.
😕
Ben ik effe tevreden met m'n mogelijkheden op www.energiemanageronline.nl

Reageer