Energieverbruik voor de huidige periode klopt niet in de factuur | Eneco Community
beantwoord

Energieverbruik voor de huidige periode klopt niet in de factuur

• 11 december 2018
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Goede dag,

Mijn vraag gaat over de factuur / notanummer 642211266. Op pagina 3 staat het in vergelijking tabel:

Afgelopen periode: 20.66 GJ

Ik versta dat afgelopen periode = huidige periode. Zo het moet 19.41 GJ zijn als op pagina 5. In andere woorden het is niet duidelijk wat is de start/eind datum voor "afgelopen periode" (hetzelfde voor de vorige jaren die passen niet de facturen).

Dank u voor de uitleg!
icon

Beste antwoord door DeniseMR 11 december 2018, 15:19

@Dmitry

Let op: alles wat je plaatst op de Community is openbaar. Om die reden heb ik je klantnummer verborgen.

Overigens heb ik de nota gevonden, bedankt! Zoals je in de toelichting voor deze gegevens kan lezen, wordt je verbruik omgerekend naar een jaar met een gemiddelde temperatuur. De 20,66 GJ representeert dus niet je werkelijk verbruik.

Verder lees je in de jaarnota terug op welke data de begin- en eindstand is geregistreerd.

Groet, Denise
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @Dmitry,

Welkom op de Eneco Community!

Ik vind deze nota niet gelijk terug tussen jouw nota's. Bedoel je wellicht de laatste jaarnota?

Groet, Denise
Ja, die staat op mijn naam.
code:
Klantnummer: *******
Notanummer: 642211266
Datum: 31 oktober 2017
Vervaldatum: 14 november 2017

Dus de nota is van vorige jaar.
Reputatie 7
Badge +4
@Dmitry

Let op: alles wat je plaatst op de Community is openbaar. Om die reden heb ik je klantnummer verborgen.

Overigens heb ik de nota gevonden, bedankt! Zoals je in de toelichting voor deze gegevens kan lezen, wordt je verbruik omgerekend naar een jaar met een gemiddelde temperatuur. De 20,66 GJ representeert dus niet je werkelijk verbruik.

Verder lees je in de jaarnota terug op welke data de begin- en eindstand is geregistreerd.

Groet, Denise

Dank u! Nu is dat klaar.

Reageer