Eneco app geeft geen indicatie jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Eneco app geeft geen indicatie jaarnota

De Eneco app geeft bij mij al een tijdje geen indicatie van mijn jaar nota, wat is hier het probleem?
Als je de app opend zie je €X en normaal het geschatte bedrag, maar hier blijft deze op hangen. De rest in de app geeft hij volgens mij wel aan
icon

Beste antwoord door Danielle 30 mei 2016, 10:09

@F.G.J. Theeuwen,

Bedankt voor de melding. Het probleem is dat er iets mis gaat in de app waardoor er geen gegevens in de Status Nota worden weergegeven. Sorry voor het ongemak! We zijn er mee bezig, alleen zal de oplossing nog even op zich laten wachten.
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@F.G.J. Theeuwen,

Bedankt voor de melding. Het probleem is dat er iets mis gaat in de app waardoor er geen gegevens in de Status Nota worden weergegeven. Sorry voor het ongemak! We zijn er mee bezig, alleen zal de oplossing nog even op zich laten wachten.
Duidelijk antwoordt, ik wacht af. Alvast bedankt
Denk dat we dan lang kunnen wachten. Vorig jaar 4 maanden dit probleem gehad van augustus tot november. Heeft een paar maanden goed gewerkt en nu ligt het er al weer flinke tijd uit.
Is het nu zo moeilijk iets goede af te leveren?
Kijk dan eens uit naar app bouwers die wel goede ingewikkelde apps kunnen afleveren!
Vind de app echt waardeloos.
Denk dat we dan lang kunnen wachten. Vorig jaar 4 maanden dit probleem gehad van augustus tot november. Heeft een paar maanden goed gewerkt en nu ligt het er al weer flinke tijd uit.
Is het nu zo moeilijk iets goede af te leveren?
Kijk dan eens uit naar app bouwers die wel goede ingewikkelde apps kunnen afleveren!
Vind de app echt waardeloos.

Er gaat op 1 augustus 2016 een test komen.
Zie het andere topic. Misschien jezelf aanmelden?
Kan je meedenken/testen.

https://forum.eneco.nl/actueel-87/test-jij-eerste-nieuwe-prototype-de-mijn-eneco-app-11556
[quote=Brandje

Er gaat op 1 augustus 2016 een test komen.
Zie het andere topic. Misschien jezelf aanmelden?
Kan je meedenken.[/quote]

Misschien had de huidige app eerst beter getest moeten worden in plaats van deze zo op te leveren.
[quote=S.A. Bouma]

Misschien had de huidige app eerst beter getest moeten worden in plaats van deze zo op te leveren.

Oké, dus actief meewerken aan een verbetering heb je kennelijk geen zin in of geen tijd voor.
Want verwijzen naar het verleden heeft geen zin; ik kijk altijd liever vooruit.
Kijk al heel lang vooruit maar er komt maar steeds niets. Kijk eens wat ze nu weer even voor een week als app opleveren voor de Nijmeegse , werkt top en realtime.
Dan moet Eneco zeker met iets fatsoenlijks kunnen komen.
Niet aankomen met o je wilt niet actief meewerken dus niet zeuren. Ben klant van Eneco, zij willen een app bieden. Zorg dan ook dat het werkt of haal hem tot dat er wel iets is wat werkt uit de app store.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen