vraag

Eindnota nog niet onvangen en niet zichtbaar

• 100 kilowatt
  • 3 reacties
Beste Eneco,

Ik ben im december verhuist en heb toen de meterstanden van beide huizen doorgegeven.
Ik heb nog steeds geen eindnota van mijn oude huis ontvangen.
Als ik in mijn eneco klik op "uw nota's" verschijnt er een error en kan hier dus helemaal niets in zien.
Het ligt niet aan de computer, want ik heb het op meerdere computers geprobeerd.

Kunnen jullie dit voor mij oplossen en mijn eindnota naar mijn email sturen?

Met vriendelijke groet,

Rachel

10 Reacties

Reputatie 2
Badge
Beste Rachel, hartelijk welkom op ons forum en bedankt voor je bericht. Ik zie dat je per 2 januari 2014 afgemeld bent op je oude adres. Binnen zes weken ontvang je dan een eindnota, die termijn is inmiddels dus al verstreken. Ik ga dan ook direct een verzoek indienen je eindnota te maken, want het is begrijpelijk heel vervelend dat je al zolang moet wachten. Mijn verwachting is dat je uiterlijk donderdag je eindnota ontvangt.
Wat betreft de problemen die je ondervindt met Mijn Eneco: Voor je oude adres is Mijn Eneco niet meer actief omdat daar geen overeenkomst voor is. Voor je huidige aansluiting zou je echter gewoon gebruik moeten kunnen maken van Mijn Eneco. Ik kan jouw gegevens ook gewoon ophalen. Heb je het al via een andere browser geprobeerd? Ik hoop dat het probleem daarmee verholpen is. Zoniet, ga ik je probleem uitzetten. Succes. Groet Martijn
Ons huis is verkocht per 14 februari jl. en ik wil de eindstanden ergens invullen, maar ik heb daar een code voor nodig die me is opgestuurd. Nooit ontvangen of gezien.
Hoe ga ik nu de standen doorgeven? Ik begrijp er helemaal niets meer van, want vorige week heb ik nog een medewerker gesproken over dit, en die zei zelfs dat hoeft niet want u heeft een slimme meter, maar die slimme meter is toch niet zo slim dat hij weet wanneer de sleuteloverdracht was. Ook is het raar dat ik weken lang (vanaf de verhuizing) tot vorige week op 2 locaties kon kijken wat het verbruik was, namelijk het oude pand en het nieuwe. Nu is het oude pand nergens meer te vinden in MIJN ENECO
Groetjes Jopie
Reputatie 2
Badge
Beste Jopie, ik heet je van harte welkom op ons forum. We hebben op 4 februari nog werkelijke standen afgelezen op je slimme meter. Als het je gerust stelt is het uiteraard mogelijk dat je jouw eindstanden zelf doorgeeft aan mij. Ik verzoek je dan wel even een privëbericht te sturen, dan verwerk ik de standen voor je.

Om op je vraag terug te komen over Mijn Eneco; omdat je geen lopende overeenkomsten meer hebt op je oude adres, is dat Mijn Eneco-account niet meer actief en zijn je gegevens inmiddels ook niet meer zichtbaar. Dat dit kort na je verhuizing nog wel het geval was, heeft te maken met de verwerkingstijd. Groet Martijn
Hoi Martijn, bedankt voor het snelle antwoord, hoe verstuur ik die eindstanden via een prive bericht aan jou en hoe wordt dit dan verwerkt, ik bedoel wanneer krijg ik dan de eindnota?
groetjes Joke
Reputatie 2
Badge
Hoi, geen dank. Door op mijn pofielnaam te klikken, kun je ervoor kiezen mij een privébericht te sturen. Ik verwerk de standen dan voor je in ons systeem. Binnen 4 weken ontvang je dan een eindnota van ons (maar waarschijnlijk eerder). Ik zie je standen graag tegemoet. Bedankt alvast. Groet Martijn
Hallo Martijn,

Alvast bedankt voor het regelen van de eindnota.
Ik heb het al met verschillende browsers, diverse pc's, tablet, telefoon en noem maar op geprobeerd.
Ik kan wel inloggen en alles bekijken, maar zodra ik "mijn nota's" aanklik krijg ik een error scherm, dit zag de dame van jullie klantenservice waarmee ik gesproken heb ook.
Ik heb een screenshot gemaakt van het scherm wat ik dan te zien krijg.
Ik hoop dat hier iets aan gedaan kan worden.

Met vriendelijke groet,
Rachel
Reputatie 2
Badge
Beste Rachel, ik heb een verzoek ingediend bij mijn collega van de technische helpdesk om het uit te zoeken en op te lossen. Zodra ik terugkoppeling heb gekregen, kom ik er uiteraard bij je op terug. Excuses voor de overlast. Groet Martijn
Ik heb ondertussen nog steeds geen eindnota mogen ontvangen en ik heb nog steeds hetzelfde probleem als ik 'mijn nota's' probeer te openen
Reputatie 2
Badge
Hoi Rachel, je eindnota is inmiddels gemaakt. Ik stuur deze alvast per e-mail naar je toe. Wat betreft het niet zichtbaar krijgen van je nota's in Mijn Eneco; ik zie dat er tot op heden nog helemaal geen nota's zijn gemaakt, vandaar dat je deze melding krijgt.

Dat je echter überhaupt nog geen nota's hebt gekregen en we dus ook nog niets in rekening hebben gebracht, is echter wel opmerkelijk aangezien je inmiddels al weer enige tijd op je nieuwe adres woonachtig bent. Ik ga hier ook direct voor je achteraan om alsnog z.s.m een termijnbedrag in rekening te gaan brengen. Mijn excuses voor de overlast. Groet Martijn
Hoi Martijn,
Ik heb ondertussen wel al een termijnbedrag binnen gekregen en aangepast naar onze wensen.
Ik zie de eindnota graag tegemoet en alvast bedankt.
Gr, Rachel

Reageer