Eenmalige korting op jaarnota | Eneco Community
beantwoord

Eenmalige korting op jaarnota

Goedeavond,

Ik heb inmiddels de jaarafrekening ontvangen en het bedrag dat daar opstaat terug gestort gekregen. Ik heb u vorige week een mail gestuurd over een afgesproken bedrag van 185 euro dat ik als eenmalige korting zou krijgen na het einde van de jaar nota
Helaas is dit toh nog niet uitgekeerd. Ik zal u de screenshot van de bevestiging

van de contract afspraak sturen. Ik hoop dat er spoedig €185,00 op onze rekening bijgeschreven wordt zoals 12 december 2017 ons beloofd is. Ik hoor graag wat er mis gegaan is. Vr Gr Carla Pijnacker.
icon

Beste antwoord door Audrey 28 februari 2019, 09:35

Voormalige klant wrote:

De korting die "nu" is verrekend?? Er is "nu" geen korting verrekend daar gaat het nl om.

Goedemorgen @Voormalige klant,

De dagtekening van de brief waarop we bevestigen dat je een cashback ontvangt is 12 december 2017. Het is ons meer dan duidelijk dat je 185 euro van ons hoort te ontvangen en dit hebben we ook uitgekeerd op 28 maart 2018. Deze korting hoort bij het contract van 10 januari 2018 t/m 10 januari 2019. De korting van van 205 euro hoort bij het contract van 6 maart 2017 t/m 10 januari 2018. Dit hebben we op 13 oktober 2017 aan je overgemaakt in 2 creditnota's van 102,50 euro. In de periode dat je klant bij ons was heb je 2 jaarcontracten gehad en 2 kortingen. Wil je toelichten wat we nog precies missen?

Groet, Audrey

Bekijk origineel

14 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Voormalige klant wrote:

Goedeavond,

Ik heb inmiddels de jaarafrekening ontvangen en het bedrag dat daar opstaat terug gestort gekregen. Ik heb u vorige week een mail gestuurd over een afgesproken bedrag van 185 euro dat ik als eenmalige korting zou krijgen na het einde van de jaar nota
Helaas is dit toh nog niet uitgekeerd. Ik zal u de screenshot van de bevestiging

van de contract afspraak sturen. Ik hoop dat er spoedig €185,00 op onze rekening bijgeschreven wordt zoals 12 december 2017 ons beloofd is. Ik hoor graag wat er mis gegaan is. Vr Gr Carla Pijnacker.

Goed dat je dit aan ons voorlegt. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik wil dit graag voor je uitzoeken, maar helaas is het klantnummer niet in jouw profiel bijgewerkt. Wil je dit nog bijwerken en mij dit laten weten?

Groet, Audrey
Goedemorgen ons klantnummer xxxxxx
Ik hoor graag spoedig van u.
Vr Gr Carla Pijnacker
Reputatie 5
Badge +3
Voormalige klant wrote:

Goedemorgen ons klantnummer xxxxxx
Ik hoor graag spoedig van u.
Vr Gr Carla Pijnacker

Hoi @Voormalige klant,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het klantnummer voor je verwijderd, omdat dit nu openbaar staat. Ik zie inderdaad dat we de cashback van 185 euro niet hebben verwerkt. Sorry hiervoor. Ik zorg ervoor dat dit nog jouw kant op komt.

Groet, Audrey
Bedankt Audrey voor het nakijken. En fijn dat mijn klantnr verwijderd is. Ik hoop spoedig het bedrag op mijn rekening te hebben staan. Vr Gr Carla
Audrey Weet u ook wanneer het bedrag gestort wordt? Ik hoor het graag, vr Gr Carla.
Reputatie 5
Badge +3
Voormalige klant wrote:

Audrey Weet u ook wanneer het bedrag gestort wordt? Ik hoor het graag, vr Gr Carla.

Hoi @Voormalige klant,

Goed dat je deze vraag stelt. Ik heb zojuist begrepen dat je cashback van 185 euro op de jaarnota van 28 maart 2018 verrekend als korting op pagina 7 van 8. Wil je dit controleren?

Groet, Audrey
Audrey, dit was volgens mij de afgesproken eenmalige korting over 2017. Die van 2018 zou ook pas aan het einde uitgekeerd worden als ik mijn volledige jaarcontract af zou maken en niet vroegtijdig zou overstappen. En daar hebben we ons aan gehouden.
Reputatie 5
Badge +4
@Voormalige klant de korting is eenmalig verrekend zoals bevestigd in 2017. Ik zie nergens terugkomen dat er een korting is aangeboden bij de contactverlenging van 2018 tot 2019. Dit staat ook niet in de contractbevestiging. Indien dit wel is aangeboden zie ik daarvan ook graag de bevestiging terug.
Dit is toch duidelijk genoeg denk ik....afgesloten contract voor 9/1/18 tot 9/1

Dit staat er toch duidelijk op toch...dit is het afgesloten contract voor de periode 9 Jan 2018 tot 9 Jan 2019 met een eenmalige korting van €185,00 die na het volledig afmaken van de contractperiode uitgekeerd zou worden. Dat was de afspraak die ons beloofd was aan de telefoon en die op papier staat. Duidelijker hief toch niet?
Reputatie 5
Badge +4
@Voormalige klant sorry voor de verwarring hoor. De korting die nu is verrekend gaat over periode 2018-2019. De korting over contractperiode 2017 -2018 is in oktober 2017 uitgekeerd. Dit ging om 205 euro.
De korting die "nu" is verrekend?? Er is "nu" geen korting verrekend daar gaat het nl om.
Reputatie 5
Badge +3
Voormalige klant wrote:

De dagtekening van de brief waarop we bevestigen dat je een cashback ontvangt is 12 december 2017. Het is ons meer dan duidelijk dat je 185 euro van ons hoort te ontvangen en dit hebben we ook uitgekeerd op 28 maart 2018. Deze korting hoort bij het contract van 10 januari 2018 t/m 10 januari 2019. De korting van van 205 euro hoort bij het contract van 6 maart 2017 t/m 10 januari 2018. Dit hebben we op 13 oktober 2017 aan je overgemaakt in 2 creditnota's van 102,50 euro. In de periode dat je klant bij ons was heb je 2 jaarcontracten gehad en 2 kortingen. Wil je toelichten wat we nog precies missen?

Groet, Audrey
Bedankt voor het uit zoeken. Ik begrijp nu hoe het zit. Sorry voor het misverstand. Ik ben 25 jaar klant (ja....dus niet 2 jaar) van jullie geweest en nu door gunstigere voorwaarden over gestapt. Vr Gr Carla.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen