een dure maand maandtermijnbedrag | Eneco Community
beantwoord

een dure maand maandtermijnbedrag

  • 11 februari 2019
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Beste heer mevrouw,
Ik ben Heer Mohammadi dit is mijn klantnummer xxxxxxx
Ik heb bij Eneco overgestapt omdat ik goedkoper vind.
Maar toen ik mijn bevestiging van mijn termijnbedrag gekregen is het niet zeker zo!!!!
toen ik over gestapt ik zag dat mijn termijnbedrag was ongeveer 150 euro per maand.
waarom is het nu mijn termijnbedrag 189 per maand dit is heel veel ik kan niet zo betalen.
ik wil graag u iets doen over deze probleem anders...
ik kan niet bellen om te praten wat dat kost 90 cent per minuten
ik ben student en heb nog veel dingen om te betalen
ik ben nu echt boos door de hoge maandtermijnbedrag
groetjes .
icon

Beste antwoord door Audrey 12 februari 2019, 11:00

Beste heer mevrouw,
Ik ben Heer Mohammadi dit is mijn klantnummer xxxxxxx
Ik heb bij Eneco overgestapt omdat ik goedkoper vind.
Maar toen ik mijn bevestiging van mijn termijnbedrag gekregen is het niet zeker zo!!!!
toen ik over gestapt ik zag dat mijn termijnbedrag was ongeveer 150 euro per maand.
waarom is het nu mijn termijnbedrag 189 per maand dit is heel veel ik kan niet zo betalen.
ik wil graag u iets doen over deze probleem anders...
ik kan niet bellen om te praten wat dat kost 90 cent per minuten
ik ben student en heb nog veel dingen om te betalen
ik ben nu echt boos door de hoge maandtermijnbedrag
groetjes .


Goedemorgen @Mohammadi94,

Leuk dat je ons via het forum een berichtje stuurt. Uit je bericht kan ik opmaken dat je niet zo blij bent met de hoogte van het termijnbedrag. Graag geven we je meer duidelijkheid. Als je naar ons overstapt, dan kun je ons een indicatie geven over het verbruik. Op basis hiervan maken we dan een berekening. Als je klant bij ons wordt, dan krijgen we het verbruik door via jouw netbeheerder, hierdoor kan de hoogte van het termijnbedrag dus wijzigen. Heb je een voorstel om het termijnbedrag nu aan te passen, want dit kunnen we natuurlijk voor je wijzigen.

Groet, Audrey
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste heer mevrouw,
Ik ben Heer Mohammadi dit is mijn klantnummer xxxxxxx
Ik heb bij Eneco overgestapt omdat ik goedkoper vind.
Maar toen ik mijn bevestiging van mijn termijnbedrag gekregen is het niet zeker zo!!!!
toen ik over gestapt ik zag dat mijn termijnbedrag was ongeveer 150 euro per maand.
waarom is het nu mijn termijnbedrag 189 per maand dit is heel veel ik kan niet zo betalen.
ik wil graag u iets doen over deze probleem anders...
ik kan niet bellen om te praten wat dat kost 90 cent per minuten
ik ben student en heb nog veel dingen om te betalen
ik ben nu echt boos door de hoge maandtermijnbedrag
groetjes .


Goedemorgen @Mohammadi94,

Leuk dat je ons via het forum een berichtje stuurt. Uit je bericht kan ik opmaken dat je niet zo blij bent met de hoogte van het termijnbedrag. Graag geven we je meer duidelijkheid. Als je naar ons overstapt, dan kun je ons een indicatie geven over het verbruik. Op basis hiervan maken we dan een berekening. Als je klant bij ons wordt, dan krijgen we het verbruik door via jouw netbeheerder, hierdoor kan de hoogte van het termijnbedrag dus wijzigen. Heb je een voorstel om het termijnbedrag nu aan te passen, want dit kunnen we natuurlijk voor je wijzigen.

Groet, Audrey
Badge
Dit is al het zoveelste voorbeeld van mensen die bewust op het verkeerde been gezet worden, geef toch gewoon DUIDELIJK de juiste maand termijn door, zodat mensen vooraf precies weten wat de maand lasten zijn, NIET een gedeeltelijke prijs, met daarna als het kontrakt getekend is nog allerlei extra kosten er boven op. Bij vliegtuig tickets kopen is dit namelijk verboden Eneco.
KPN, semi overheid, flikt het zelfs om op de dag na het verlopen van je bedenk tijd van 7 dagen, (bv. Computor en Tv abbonnement kontrakt ) om dan pas jouw voorlopig kontrakt in je brievenbus te hebben, om een duurder en anders opgesteld kontrakt er door te drukken. Je kan NIET meer afmelden omdat de 7 DAGEN verstreken zijn. SMERIGE STREKEN.
Reputatie 5
Badge +3
Dit is al het zoveelste voorbeeld van mensen die bewust op het verkeerde been gezet worden, geef toch gewoon DUIDELIJK de juiste maand termijn door, zodat mensen vooraf precies weten wat de maand lasten zijn, NIET een gedeeltelijke prijs, met daarna als het kontrakt getekend is nog allerlei extra kosten er boven op. Bij vliegtuig tickets kopen is dit namelijk verboden Eneco.
KPN, semi overheid, flikt het zelfs om op de dag na het verlopen van je bedenk tijd van 7 dagen, (bv. Computor en Tv abbonnement kontrakt ) om dan pas jouw voorlopig kontrakt in je brievenbus te hebben, om een duurder en anders opgesteld kontrakt er door te drukken. Je kan NIET meer afmelden omdat de 7 DAGEN verstreken zijn. SMERIGE STREKEN.



Hoi @hobby bob,

bedankt voor het delen van je mening. Heb je onze uitleg gelezen?

Groet, Audrey

Reageer