E.ON Jaaroverzichten ontbreken in Mijn Eneco | Eneco Community
beantwoord

E.ON Jaaroverzichten ontbreken in Mijn Eneco

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Ik kan de jaaroverzicten niet meer inzien.
Kunnen de weer zichtbaar gemaakt worden of per E-MAIL worden opgestuurd?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 10 december 2018, 10:13

Dag @WJA,

Welkom op de Eneco Community!

Je bent overgekomen vanuit E.ON, wat betekent dat je inderdaad geen inzicht meer hebt in je verbruik en nota's van de tijd dat je nog klant bij E.ON was.

Waar ben je specifiek naar op zoek? Wellicht kunnen wij dit nog per e-mail versturen.

Groet, Denise

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @WJA,

Welkom op de Eneco Community!

Je bent overgekomen vanuit E.ON, wat betekent dat je inderdaad geen inzicht meer hebt in je verbruik en nota's van de tijd dat je nog klant bij E.ON was.

Waar ben je specifiek naar op zoek? Wellicht kunnen wij dit nog per e-mail versturen.

Groet, Denise
Beste Denise,

Als het kan zou ik graag de jaarafrekening van afgelopen jaar ontvangen.

bvd

John
Reputatie 5
Badge +3
@WJA,

Bedankt voor jouw reactie, ik heb de laatste jaarnota door E.ON uitgebracht per e-mail naar je verstuurd.

Bij eventuele vragen raad ik je aan deze niet te stellen per e-mail maar bijvoorbeeld langs deze weg.
Beste Rodney,

Kan ik per mail mijn E-on jaaroverzicht 2017-2018 ontvangen?

Bvd
Reputatie 5
Badge +3
M.H.C. ROOS wrote:

Beste Rodney,

Kan ik per mail mijn E-on jaaroverzicht 2017-2018 ontvangen?

Bvd

Hoi @M.H.C. ROOS,

Bedankt voor je bericht! Ik heb je gegevens erbij gepakt en kom overige jaarnota's tegen maar niet van 2017 en 2018. Weet je zeker dat EON deze periode nog energie aan jou geleverd heeft?

Groet, Audrey
Hoi Audry,

Bedankt voor je snelle reactie.

Het e.e.a. kan aan mij liggen maar met jullie verzoek voor het verstrekken van de gas meterstand realiseerde ik me dat we over zijn gegaan van E-on naar Eneco.
Op Mijn-E-on waar ik nu geen toegang meer toe heb stonden alle jaaroverzichten.
De laatste die ik gedownload had is periode 28-2-2016 t/m 7-3-2017. Er zou er dus nog één moeten zijn vanaf 8-3-2017 tot ergens in maart 2018. Deze heeft waarschijnlijk in Mijn-E-on gestaan.

Is deze nog te verstekken, mag per mail?

Ik vind het overigens jammer, misschien zelfs wel een tekortkoming dat de jaaroverzichten van E-on niet in MijnEneco ingebracht zijn...

Mvg Maarten
Reputatie 5
Badge +3
M.H.C. ROOS wrote:

Hoi Audry,

Bedankt voor je snelle reactie.

Het e.e.a. kan aan mij liggen maar met jullie verzoek voor het verstrekken van de gas meterstand realiseerde ik me dat we over zijn gegaan van E-on naar Eneco.
Op Mijn-E-on waar ik nu geen toegang meer toe heb stonden alle jaaroverzichten.
De laatste die ik gedownload had is periode 28-2-2016 t/m 7-3-2017. Er zou er dus nog één moeten zijn vanaf 8-3-2017 tot ergens in maart 2018. Deze heeft waarschijnlijk in Mijn-E-on gestaan.

Is deze nog te verstekken, mag per mail?

Ik vind het overigens jammer, misschien zelfs wel een tekortkoming dat de jaaroverzichten van E-on niet in MijnEneco ingebracht zijn...

Mvg Maarten

Hoi @M.H.C. ROOS,

Je hebt helemaal gelijk! Ik ga dit intern laten uitzoeken, want je mist inderdaad een jaarnota. Ik kom hier zo snel mogelijk bij je op terug.

Groet, Audrey
Beste Audrey,

Het is al even geleden maar ik ben nog in afwachten op een reactie....!

Groet, Maarten
Reputatie 5
Badge +5
@M.H.C. ROOS allereerst bedankt voor je enorme geduld. Sorry dat het wachten op de nog ontbrekende jaarnota veel langer duurt dan je van ons mag verwachten. Gelukkig heb ik goed nieuws. De jaarnota over periode 8 maart 2017 t/m 4 maart 2018 is nu via e-mail naar jou onderweg.
Beste Erica, dank voor uw reactie. Ik heb de jaarnota over de gevraagde periode in goede orde ontvangen, thnx groet, Maarten

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen