Duimpje bij forum berichten | Eneco Community
vraag

Duimpje bij forum berichten

Reputatie 6
Badge +1
  • Expert
  • 3389 reacties
Onder ieder bericht wat men plaatst staat een duimpje. Met dit duimpje kun je aangeven ofdat je de reactie een goede reactie vind bij de aard van het topic.

Voorheen kon alleen een duimpje geven worden aan een ander. ( dat is ook logische ) Echter heden kun je ook je eigen reactie een duimpje geven :?

Is dit een forum issue wat moet worden doorgegeven worden, want nu keurt ieder zijn eigen vlees. :)

En daarbij de vraag, wat voor functie heeft het duimpje voor jou en voor andere gebruikers?

32 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ook heb ik gezien op het forum dat duimpjes van andere niet zichtbaar zijn in het bewuste bericht. Volgens mij werkt het duimpjes systeem nog niet echt goed.
Badge +5
Duimpjes geef ik aan anderen, ik keur niet mijn eigen topic bijdrage. Hoort ook niet vind ik.
Als ik iemand bijdrage een goed initiatief vind of een goeie reactie voor het forum in het bijzonder het topic dan geef ik een duimpje.
Het zou echter beter zijn dat duimpjes zichtbaar worden in het betreffende topic.
Reputatie 6
Badge +1
Dat was vroeger ook. Duimpjes werden zichtbaar bij het topic en men kon niet zijn eigen antwoord keuren. Ik ga er vanuit dat dit een forum bug is.
Reputatie 4
Badge
Ik ga er vanuit dat dit een forum bug is.
Dat denk ik ook jvp. We zijn er niet op vooruit gegaan met het nieuwe forum.
Ze mogen hem ook wel eens wat sneller maken.
Badge +5

..... en bruikbaar op de smartphone! 😠
Reputatie 6
Badge +1

Ze zijn er nog steeds mee bezig, en hier en daar schaven ze steeds een beetje bij. En keer komt het goed maar we zijn er nog lang niet.
Dat was vroeger ook. Duimpjes werden zichtbaar bij het topic en men kon niet zijn eigen antwoord keuren. Ik ga er vanuit dat dit een forum bug is.

Een bug is het zeker. Gelukkig kan je niet meermalen een duimpje geven want de groene kleur wijzigt in blauw.
Dat zit ongetwijfeld in de cookies. Daar zit het IP adres ook in, dus het moet mi een kleine moeite zijn om duimpjes op eigen IPadres simpelweg te weigeren.
Reputatie 4
Badge

Ze zijn er nog steeds mee bezig, en hier en daar schaven ze steeds een beetje bij. En keer komt het goed maar we zijn er nog lang niet.

Zou wel handig zijn dat als er veranderingen optreden wij dit ook weten. Maar dat trage had allang opgelost kunnen worden lijkt mij.
Reputatie 6
Badge +1
Nou dat tragedie van het duimpje is iets nieuw. Volgens mij is de invoersnelheid in de editor al aardig genormailiseerd, alleen het editor invoerveld valt nog buiten beeld, en ze zijn daar nog in bezig.
Reputatie 4
Badge
Sommige dingen laden gewoon zeer traag of niet geheel.
b.v. zoals m.addthis.com etc.
Nou dat tragedie van het duimpje is iets nieuw. Volgens mij is de invoersnelheid in de editor al aardig genormailiseerd, alleen het editor invoerveld valt nog buiten beeld, en ze zijn daar nog in bezig.

Hoi Jürgen,

Jij bedoelt als je tekst via de iPad invoert?
Voorheen moest je enkele seconden na invoer wachten; merk jij nu duidelijk verbetering?

Inderdaad het groene vlak Plaats ligt nog steeds te veel naar rechts!
Badge +5

Hoi Jürgen,

Jij bedoelt als je tekst via de iPad invoert?
Voorheen moest je enkele seconden na invoer wachten; merk jij nu duidelijk verbetering?

Inderdaad het groene vlak Plaats ligt nog steeds te veel naar rechts!

Waardoor de smiley's net niet buiten beeld raken.
Ik heb nog nooit een smiley via de iPad of iPhone kunnen geven.
Dat is een crime.......
Badge +5
Ik heb nog nooit een smiley via de iPad of iPhone kunnen geven.
Dat is een crime.......

En zoals eerder gezegd, met de smartphone is het re..traag!
Maar erger vind ik de lastige wijze van plaatsen.
Ook bij quoten maak je vaak de vergissing dat de nieuwe tekst tussen de gequoteerde tekst staat.
Erg hinderlijk.
Reputatie 4
Badge
Er moet nog een hoop verbeterd worden, zowel voor desktop of mobiel.
Badge +5
Ook bij quoten maak je vaak de vergissing dat de nieuwe tekst tussen de gequoteerde tekst staat.
Erg hinderlijk.

Klopt, valt op en niet handig.
Erg hinderlijk.

Oké daar krijg je een duimpje voor!
Badge +5
Erg hinderlijk.

Oké daar krijg je een duimpje voor!

Bedankt Ton!
Graag gedaan Theo!!
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik heb het doorgegeven, we gaan ermee aan de slag.
Goedzo Folkwert!
Want zoals het nu gaat wordt het een rommeltje.
Reputatie 4
Badge
Toppie Folkert!
Reputatie 6
Badge +1
Dat was ook de insteek 🙂
Reputatie 4
Badge
@Allen

Ik heb het doorgegeven, we gaan ermee aan de slag.

Even dit topic maar onder de aandacht brengen.
Is er al wat bekend?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen