Declareren opzegboete lukt niet | Eneco Community

Declareren opzegboete lukt niet

Hallo,

Ik probeer al een paar dagen om het declaratieformulier voor de opzegboete in te vullen maar kom niet verder dan de eerste pagina.
Zodra ik op volgende klik krijg ik de volgende melding te zien:

Uit controle blijkt dat u niet in aanmerking komt voor een boetevergoeding. Het is helaas niet mogelijk om een boetevergoeding in te dienen.

Ik heb hier ook al over gebeld, de medewerker die ik aan de telefoon kreeg had dit al vaker gehoord en zou een formulier opsturen. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen.
Hoe kan ik nu mijn declaratie indienen want het gaat hier toch over € 250.

35 Reacties

Ik ben al geholpen door u collega via de webcare, bedankt voor u moeite. Als het goed is zou zij het regelen voor me.
Deze opzeg boete is voor 2 energiesoorten?
Bv. gas en stroom; misschien moet je dat apart aangeven?
Want voor zover ik weet is €125 per soort het maximale bedrag.
Op het formulier kun je aangeven voor gas, stroom of beiden. In mijn geval dus voor beiden en is de boete € 125 per soort.
Oké, dat bedoelde ik dus ook.
Je kan ook even wachten tot as dinsdag dan kan een moderator die dan online is, toestemming geven om het Webcare email adres te gebruiken en voor je vrij te geven, dan kan je de gevraagde bewijsstukken ook mailen, zoals de eindnota vorige leverancier.
Kan een moderator hier even op reageren??
Reputatie 5
Badge +3
Beste C.J.L Aarts,
Vervelend dat je problemen hebt met het declareren. Je kunt de nota van de vorige leverancier samen met je klantgegevens toesturen naar webcare@eneco.com t.a.v. Kelly dan zorg ik dat het in orde komt!
Ik heb intussen het formulier per post ontvangen en terug gestuurd maar bedankt voor je reactie.
hallo, ik heb precies dezelfde problemen. misschien is er mis met die pagina?ik stuur mijn gegevens op.
Ik heb 17 april het formulier per post teruggestuurd maar tot op heden nog niets gehoord zelfs geen bevestiging of wat dan ook. Kan iemand nakijken of alles aangekomen is.
Reputatie 5
Badge +3
@C.J.L. Aarts,

Blijkbaar is er met de mail iets niet goed gegaan. We hebben geen e-mail van je ontvangen. Wel hebben we vandaag het oorspronkelijke declaratieformulier ontvangen en dit wordt z.s.m. voor je verwerkt!
Ook ik heb het opzegformulier al tig maal ingevuld, pas als je alles heb ingevuld en het formulier opstuurd krijg je de melding dat declareren niet kan, terwijl ik al sinds april klant ben. Het geheel komt niet klantvriendelijk over. Het gaat om een bedrag van 200 Euro wat je nu moet voorschieten. Had ik dit van te voren geweten dan was ik niet overgestapt van Nuon naar Eneco, bij deze leverancier was de klantvriendelijkheid door de betere bereikbaarheid beter. Daar kreeg ik niet het idee dat er verscholen wordt achter forums of 0900 nummers.
Reputatie 4
Badge +4
@S.J. de Joode,

Welkom op onze Community.

Ik snap dat je ervan baalt dat het declaratieformulier niet werkt. Dat is natuurlijk ook erg vervelend. We lossen dit nu graag op een andere manier voor je op. Wil je de eindnota van jouw vorige leverancier per e-mail aan ons toezenden via webcare@eneco.com? Zet mijn naam maar in het onderwerp, dan zorg ik dat het binnen twee weken in orde is. Onze excuses voor het ongemak.
Eva,
Dank voor je bericht, ik hoop dat het snel opgelost kan worden.
Bij voorbaat dank,
Mvrgr,
Simon
Goedenavond, ook ik probeer met het declaratieformulier de boete te declareren, maar krijg het niet verstuurd. Is het mogelijk dat ik het formulier ook naar webcare@eneco.com stuur?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Corina
Reputatie 5
Badge +5
@Corina

Dank voor je bericht en welkom op ons forum!

Wat is de reden dat je het niet verstuurd krijgt? Krijg je een foutmelding te zien? We leren hier graag van!
Natuurlijk mag ook jij het declaratieformulier + eindnota toe sturen naar webcare@eneco.com. Wil je hier dan wel even mijn naam bij vermelden?
Hoi Erica,
Dank je voor je reactie. Wat er gebeurd is dat ik het formulier invul en dan op doorgaan klik en vervolgens weer een leeg scherm krijg. Dit heb ik een aantal keer geprobeerd, maar hij blijft elke keer teruggaan naar het begin. Ik krijg verder geen foutmelding.
Ik heb het declaratieformulier en de eindnota net naar je gemaild.
Dank je voor je hulp.
mvg Corina
Reputatie 5
Badge +5
@Corina

Dank voor je antwoorden. Dit helpt ons om te verbeteren.

Ik heb inmiddels jouw e-mail ontvangen en verwerkt. Je ontvangt de vergoeding spoedig op jouw rekening.
Goedenavond Eneco,

Ook ik krijg het declaratieformulier niet verstuurd. Krijg de volgende foutmelding: Uit controle blijkt dat u niet in aanmerking komt voor een boetevergoeding. Het is helaas niet mogelijk om een boetevergoeding in te dienen.

Kan ik mijn eindafrekening van m'n oude energieleverancier en mijn klantgegevens ook sturen naar webcare@eneco.com?

alvast bedankt,

Gr Ronald Verkaik
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Ronald,

Ja zeker mag dat. Sorry dat je deze melding hebt ontvangen. Je hebt uiteraard recht op de vergoeding. Je kunt de gegevens naar webcare@eneco.com mailen t.a.v. mij. Bedankt!
Goedemiddag Eneco,

Ik probeerde ook de declaratieformulier in te vullen en ook ik krijg de melding dat ik niet in aanmerking kom voor een boetevergoeding. Het gaat om €200. Kan ik ook mijn gegevens naar jullie opsturen?

Met vriendelijke groet,
Eliël
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Eliël,

Welkom op het forum. Excuses voor de onjuiste melding! Ik zie je gegevens graag tegemoet. Alvast dank.
hele goede avond eneco
ook ik probeer het formulier in te vullen maar krijg de melding dat ik er niet voor in aanmerking kom
hoe kan ik dit geregeld worden dat ik wel de vergoeding terug krijg
dank alvast
Reputatie 7
Badge +6
Beste J.P.M. Sluijmers,

Welkom op de community! Je kunt de boete naar forum@eneco.com mailen, wanneer je mij een seintje geeft in dit topic, wanneer dat gedaan is, vis ik je mailtje er uit en maak ik het in orde voor je.

Groet,

Folkert
Hallo Kelly,

Bij mij lukt de declaratie ook niet. Gaat ook om 250 euro. Eerst kreeg ik boven staande melding

"Uit controle blijkt dat u niet in aanmerking komt voor een boetevergoeding. Het is helaas niet mogelijk om een boetevergoeding in te dienen."

Maar nu werkt het hele formulier niet meer. Kun jij of een andere moderator mij verder helpen

Groet,
Alex
Reputatie 7
Badge +6
@A. Brontsema

Je kunt de boete naar forum@eneco.com mailen, wanneer je mij een seintje geeft in dit topic, wanneer je dit gedaan hebt, pak ik je mailtje er uit en maak ik het in orde voor je.

Groet,

Folkert

Reageer