Declareren opzegboete lukt niet | Eneco Community

Declareren opzegboete lukt niet



Toon eerste bericht

35 Reacties

Hallo Folkert,

Ik heb de mail gestuurd

Groetjes en bedankt!
Alex
Reputatie 3
@ A. Brontsema,

Bedankt voor je bericht. We hebben je e-mail niet ontvangen.
Kun je dit nogmaals nagaan? Dan vergoeden we de boete alsnog voor je.
alvast bedankt!

Groet, Sabrina
Dat is raar. Maar goed nog een keer verzonden :)

Groet,
Alex
Reputatie 3
@ A. Brontsema,

Ik heb opnieuw voor je gekeken. Nog steeds geen mail van je te bekennen. We begrijpen niet waar dit aan ligt.
Wil je je declaratie naar webcare@eneco.com sturen?

Groet, Sabrina
@A. Brontsema

Je kunt de boete naar forum@eneco.com mailen, wanneer je mij een seintje geeft in dit topic, wanneer je dit gedaan hebt, pak ik je mailtje er uit en maak ik het in orde voor je.

Groet,

Folkert


Ik heb hem naar het bovenstaand mail adres gestuurd. Is hij daar wel binnengekomen?

Groet,
Alex
Gaat het daarmee lukken?

Groet,
Alex
Reputatie 7
Badge +6
@A. Brontsema

Helaas heb ik de mail niet ontvangen. Kun je deze naar webcare@eneco.com sturen ter attentie van mij?
Ik heb de mail zojuist opnieuw gestuurd
Reputatie 7
Badge +6
@A. Brontsema

Ik heb je e-mail gezien! We gaan er meteen mee aan de slag, het heeft wat voeten in aarde gehad, maar het is gelukt.
Geen probleem. Daar kunnen jullie alleen maar van leren. 😉 Ik heb inmiddels een reactie terug gekregen dus ik zeg goed opgelost!

Groet,
Alex

Reageer