Declaratieformulier per e-mail of per post | Eneco Community
beantwoord

Declaratieformulier per e-mail of per post

Reputatie 1
Badge
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 50 reacties
kan ik de formulieren ook mailen ik heb geen printer.
ben minima en kan ook geen printer kopen om 1 malig te printen
icon

Beste antwoord door kaipo 7 oktober 2012, 23:20

ps. denk dat de moderators ook wel een orgineel forumulier kunnen toezenden indien nodig. mag ik weten waar het precies om draaid?

het gaat om de declaratie voor de overstap boete

hoe voeg ik deze toe?
mvg kaipo
volgens mij niet goed ik zie geen bijlage bij prive berichten
en nu wil die bijlage er niet uit ewww

Bekijk origineel

27 Reacties

Reputatie 3
Badge
hallo kaipo,

ik begrijp dat je formulieren moet uitprinten en toesturen? gaat het om een contract? Indien het geen contract is kan je een bijlage in een privebericht stoppen en deze naar een moderator toesturen. indien het om een contract gaat mag je mij wel het formulie toezenden en zal ik deze voor je printen. dan stuur ik hem je toe. je geeft aan dat het eenmalig nodig is? geen probleem. laat maar even weten hoe of wat.

gr. jeroen
Reputatie 3
Badge
ps. denk dat de moderators ook wel een orgineel forumulier kunnen toezenden indien nodig. mag ik weten waar het precies om draaid?
Reputatie 1
Badge

Reputatie 1
Badge

hoe voeg ik deze toe?
mvg kaipo
Reputatie 1
Badge

hoe voeg ik deze toe?
mvg kaipo
volgens mij niet goed ik zie geen bijlage bij prive berichten
en nu wil die bijlage er niet uit ewww
Reputatie 3
Badge
Is het inmiddels gelukt? Zo nee, stuur mij dan even een privebericht met je email. dan stuur ik je een email terug zodat je me dit formulier toe kan sturen. Dit doe ik namelijk niet via het forum ivm privacy.
Reputatie 5
Badge +3
Beste kaipo,

Ik heb je vraag over het declaratieformulier gelezen. Ik heb je bericht verplaatst naar het forum 'servicevragen' en de titel aangepast zodat ook voor anderen in één oogopslag duidelijk is waar je vraag over gaat.

Op het declaratieformulier vragen we om je handtekening. Ook hebben we een kopie van de factuur of eindnota van de oude leverancier (waarbij de opzegvergoeding in rekening is gebracht) van je nodig. Het is dus noodzakelijk dat je deze gegevens per post aanlevert.

Ik zie dat Jeroen zo vriendelijk is geweest om je te willen helpen! Heb je hierop al gereageerd? Laat het even aan mij weten. Als het nog nodig is kan ik het formulier ook per post naar je toesturen.

Groet, Kelly
Reputatie 1
Badge
Beste kaipo,

Ik heb je vraag over het declaratieformulier gelezen. Ik heb je bericht verplaatst naar het forum 'servicevragen' en de titel aangepast zodat ook voor anderen in één oogopslag duidelijk is waar je vraag over gaat.

Op het declaratieformulier vragen we om je handtekening. Ook hebben we een kopie van de factuur of eindnota van de oude leverancier (waarbij de opzegvergoeding in rekening is gebracht) van je nodig. Het is dus noodzakelijk dat je deze gegevens per post aanlevert.

Ik zie dat Jeroen zo vriendelijk is geweest om je te willen helpen! Heb je hierop al gereageerd? Laat het even aan mij weten. Als het nog nodig is kan ik het formulier ook per post naar je toesturen.

Groet, Kelly

wat een service, dat ben ik niet gewend, thnx.
ik heb de formulieren naar jeroen gestuurd
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je terugkoppeling kaipo,

Dan ga ik ervan uit dat het zo goed komt en zo niet, dan weet je me te vinden!

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
Ik heb ze vanmiddag op de post gedaan, heb de tip gegeven volgende week even te bellen met jullie of doormiddel van bericht op het forum.
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt voor je hulp Jeroen!
Reputatie 1
Badge
de boete voor gas is binnen
electriciteit zal wel volgen
thnx voor jullie inzet 🙂
Reputatie 3
Badge
Ik heb maar 1 formulier opgestuurd voor je
Dag Kaipo,

Ik zie in je gegevens dat we alleen een formulier voor gas van je hebben ontvangen. Het formulier voor elektra is nu naar je op de post gegaan. Zodra je deze invult en terugstuurt, komt ook de vergoeding voor elektra jouw kant op.

Groeten,
Rieneke
Reputatie 3
Badge
Ok, dan ben ik niets vergeten toch kaipo?
Reputatie 1
Badge
Dag Kaipo,

Ik zie in je gegevens dat we alleen een formulier voor gas van je hebben ontvangen. Het formulier voor elektra is nu naar je op de post gegaan. Zodra je deze invult en terugstuurt, komt ook de vergoeding voor elektra jouw kant op.

Groeten,
Rieneke
waarom moet dit moeilijk bij nuon en essent kan het op 1 formulier,
tevens is de termijn van 14 dagen reeds verstreken dat u uitbetaald zou hebben
Reputatie 1
Badge
Dag Kaipo,

Groeten,
Rieneke
waarom moet dit moeilijk bij nuon en essent kan het op 1 formulier,
tevens is de termijn van 14 dagen reeds verstreken dat u uitbetaald zou hebben
soorie dat ik een beetje boos ben ben ninima en heb de €100 euro reeds betaald en kom dit nu aan het eind van deze maand tekort, dat wordt dus tot de 12e niks eten
Reputatie 5
Badge +3
@kaipo,
Wij hebben maar 1 formulier voor een declaratie van zowel gas als elektriciteit, maar we hebben alleen een declaratie voor gas ontvangen. Daarom hebben we nog een formulier naar je gestuurd, zodat je ook de boete voor elektra alsnog kan declareren bij ons. Het is belangrijk dat je een kopie meestuurt van de boete(op de eindnota) die de vorige leverancier heeft berekend. We hebben de vergoeding voor gas gisteren aan je overgemaakt, dus als het goed is staat die vandaag op je rekening.

Groet, Kelly
Reputatie 1
Badge
dit is het declaratie formulier er staat gas en licht op
en opde nota staat ook de boete van gas en licht
ik zet het hier expres neer zodat de mensen kunnen zien hoe moeilijk lezen is
Reputatie 5
Badge +3
@kaipo,
Sorry voor de late reactie. Ik heb inmiddels gezien dat je het declaratieformulier op de juiste manier hebt ingevuld. Ook heb je de juiste specificatie van de eindnota van de vorige leverancier meegestuurt. Het was dus niet terecht dat we in eerste instantie maar 1 vergoeding voor je verwerkt hadden en hierover hebben we je vorige week verkeerd geïnformeerd. Excuses daarvoor!

Op 5 november 2012 hebben we ook de tweede vergoeding voor je in orde gemaakt. Het tegoed van 50 euro hebben we verrekend met het termijnbedrag voor november 2012. Het restant van dit termijnbedrag wordt op 14 november 2012 afgeschreven. De eerste vergoeding van 50 euro hebben we 1 november 2012 aan je uitbetaald.

Omdat het vergoeden van de boetes langer duurde dan gebruikelijk is, ontvang je deze week per post een attentie van ons. Ik hoop dat we het op die manier naar tevredenheid met je oplossen.

Groet,
Kelly
Reputatie 1
Badge
oke, dank je wel,
toch fijn om te zien dat ik geen fout had gemaakt, en jullie de fout toegeven
ik heb het overleefd, zelfs met 2 euro pd heb je nog te eten 😞
Hopelijk stel ik mijn vraag hier in het goede topic, maar ik heb dus mijn declaratieformulier uitgeprint en ondertekend. Is het ook mogelijk om deze samen met mijn rekeningen via de e-mail door te sturen?

Groeten Floris
Reputatie 5
Badge +3
@FlorisvG,
Welkom op het forum! Als je een vraag stelt via onze website, kun je een bijlage bijvoegen. Lukt dit niet, kun je me ook via het forum een privébericht toesturen en de bijlage meesturen.

Ik hoor graag van je of het gelukt is.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
Begrijp ik dat een handtekening op een orgineel formulier dus rechtsgeldig is als hiervan een foto is gemaakt?
Indien je overstap naar een ander leverancier,dus energie, krijg je geheid een boete, die kan oplopen tot 250 euro, de eneco heeft de bepaling in haar overstapregeling dat deze boete gedeclareerd kan worden en stuurt daarvoor declaratieformulieren naar de nieuwe klant en dan hoop je dat er spoedig get=stort wordt na de vereiste toegestuurde 'declaratie'formulieren.Dat hoop je dan maar,nee dus!!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen