Declaratieformulier opzegvergoeding vorige leverancier | Eneco Community

Declaratieformulier opzegvergoeding vorige leverancier

Toon eerste bericht

74 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
@S.R.D. Badal,

Goed dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. 🙂

We sturen het declaratieformulier aan je toe, zodat je de declaratie bij ons kan indienen.
Het uploaden lukt maar niet. kom telkens terug op het scherm dat ik opnieuw de bijlages toe kan voegen?

grt Marcel
Reputatie 7
Badge +6
Beste M.P.A. van Strijland

Welkom op de community. Jammer dat het niet lukt. Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Ik hoor het graag.

Groet,

Folkert
Hoi Folkert
is nu gedeeltelijk gelukt er is mar 1 bijlage mee terwijl ik er 3 moet sturen. nu kan ik echter niets meer versturen

groet Marcel
Reputatie 7
Badge +6
@M.P.A. van Strijland

Kun je het naar forum@eneco.com sturen en mij een seintje geven wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik er verder mee voor je.
Hallo Folkert

Dank je wel ik ga het nu versturen.

Groetjes Marcel
Reputatie 7
Badge +6
@M.P.A. van Strijland

Bedankt, ik heb het gezien!
Hallo, ik kom volgens het online declaratieformulier niet in aanmerking voor een opzegvergoeding, terwijl dit telefonisch en mondeling (verkoper) wel is gegarandeerd. Hoe zit dat?
S. Sierhuis wrote:

Hallo, ik kom volgens het online declaratieformulier niet in aanmerking voor een opzegvergoeding, terwijl dit telefonisch en mondeling (verkoper) wel is gegarandeerd. Hoe zit dat?

In andere topic's is gemeld dat er problemen zijn met het declaratieformulier.

De oplossing die daar geboden is, is even wachten tot een moderator reageert, die zet een email-adres voor je open en daar kan je je gegevens naar toe mailen.

Komt goed.
Reputatie 4
Badge +4
@S. Sierhuis,

Goed dat je dit op ons forum aankaart. :)

Volgens mijn gegevens heb je wel degelijk recht op een opzegvergoeding. Er gaat inderdaad wat mis met het formulier, zoals Brandje aangeeft. Wil je de documenten toesturen aan webcare@eneco.com? Dan maken we de vergoeding zo snel mogelijk voor je in orde.
Ik kan wel het complete formulier invullen maar het systeem geeft aan dat ik geen recht heb op boetevergoeding, dit klopt niet ik heb een contract van 3 jaar.

Hoe kom ik nu verder..
marcnl wrote:

Ik kan wel het complete formulier invullen maar het systeem geeft aan dat ik geen recht heb op boetevergoeding, dit klopt niet ik heb een contract van 3 jaar.

Hoe kom ik nu verder..

Lees even terug in dit topic en het is duidelijk, denk ik
Reputatie 7
Badge +4
@marcnl

Dan gaat er inderdaad iets mis, fijn dat je dit aankaart. In dat geval mag je de eindnota naar ons mailen via webcare@eneco.com. We zien deze graag terug onder vermelding van je klantnummer en mijn naam. Ik zorg er vervolgens voor dat de boete zo snel mogelijk uitgekeerd wordt.
Beste Moderators.
Mag ik ook de eindafrekening met boete van mijn vorige leverancier naar jullie mailen?
Ik krijg dezelfde melding dat ik geen recht op een boetevergoeding, terwijl ik een 4-jarig contract heb bij jullie waarin ook de boetevergoeding in de voorwaarden is opgenomen.

Mvg, Jeroen
Reputatie 7
Badge +6
@Jeroenxp,

Balen! Mailen mag naar webcare@eneco.com. Als je mijn naam in het onderwerp zet dan zorg ik voor de declaratie! 🙂
Ik verneem dat het een bekent probleem is en heb de vrijheid genomen om ook mijn factuur van mijn vorige energiemaatschappij naar het mailadres te mailen dat hier telkens vermeld wordt. Het is wel jammer dat het niet goed werkt.
Gr. Marianne
Beste Moderators.

Mag ik ook de eindafrekening met boete van mijn vorige leverancier naar jullie mailen?
Ik krijg ook de melding dat ik geen recht op een boetevergoeding, terwijl ik een 4-jarig contract heb bij jullie waarin ook de boetevergoeding in de voorwaarden is opgenomen en het is ook mondeling door de verkoper bevestigd.

Groetjes !
Beste Eneco

Ik heb een aantal keren geprobeerd op het declaratie formulier in te vullen voor de opzegboete ik krijg elke keer deze melding (Uit controle blijkt dat u niet in aanmerking komt voor een boetevergoeding. Het is helaas niet mogelijk om een boetevergoeding in te dienen.)
Het is mij toegezegd dat ik de boete terug zou krijgen anders was ik niet overgestapt.

mvgr Lucinda Verheezen
Reputatie 4
Badge +4
@M.J. Monfrooij & N.A. Zee,

Welkom hier! 🙂

Als het declaratieformulier op onze site niet werkt, kunnen jullie inderdaad een kopie van de eindnota naar ons toesturen. Fijn dat jullie dit even melden.
Reputatie 4
Badge +4
@A.L.A. Verheezen,

Goed dat je de weg naar onze Community hebt gevonden. :)

Ik heb jouw bericht naar dit bestaande topic verplaatst, zodat het forum overzichtelijk blijft. Volgens mijn informatie heb je wel degelijk recht op een vergoeding van de opzegboetes van jouw vorige leverancier. Onze excuses voor de foutieve melding. We lossen dit nu graag op een andere manier op. Wil je een kopie van de eindnota toezenden aan webcare@eneco.com? Dan maken we het binnen twee weken voor je in orde.
Beste moderators,

Hoe kan ik het aanpakken om de boete vergoedt te krijgen?

Ik krijg op de site de melding dat ik niet in aanmerking kom, echter heb ik een 4 jarig contract afgesloten.

Graag hoor ik hoe of wat.

Bedankt.

Groet,
DEnnis Oranje
Reputatie 5
Badge +3
Hallo D. Oranje,

Welkom bij Eneco en op het forum! Goed dat je ons hier gevonden hebt.
Sorry dat je een onterechte melding kreeg bij het indienen van de declaratie. Er gaat iets fout met het formulier wat we momenteel in onderzoek hebben.
Je kunt ons gerust de eindnota met daarop de opzegvergoeding mailen via webcare@eneco.com t.a.v. Kelly. Dan maak ik de vergoeding voor je in orde.

Groet, Kelly
Via Chrome is het declaratieformulier op de pagina https://www.eneco.nl/service/declaratieformulier/ niet te zien. Vervolgens via Internet explorer geprobeerd en ik krijg de melding: "Uit controle blijkt dat u niet in aanmerking komt voor een boetevergoeding. Het is helaas niet mogelijk om een boetevergoeding in te dienen". Dit ondanks de duur van mijn nieuwe contract.

Al contact gehad met de telefonische klantenservice en het is dus eventjes wachten op het papieren declaratieformulier. Is het niet mogelijk om een digitale versie toegezonden te krijgen?
A.S. Maijenburg wrote:

Via Chrome is het declaratieformulier op de pagina https://www.eneco.nl/service/declaratieformulier/ niet te zien. Vervolgens via Internet explorer geprobeerd en ik krijg de melding: "Uit controle blijkt dat u niet in aanmerking komt voor een boetevergoeding. Het is helaas niet mogelijk om een boetevergoeding in te dienen". Dit ondanks de duur van mijn nieuwe contract.

Al contact gehad met de telefonische klantenservice en het is dus eventjes wachten op het papieren declaratieformulier. Is het niet mogelijk om een digitale versie toegezonden te krijgen?

Jammer dat het je niet lukt.
Ik heb even met Chrome en jouw link gekeken, maar het werkt prima:

Heb je bij Chrome de cookies wel geaccepteerd?

Overigens kan Eneco, voor zo ver ik weet, je geen digitale versie toezenden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen