declaratieformulier | Eneco Community
beantwoord

declaratieformulier

• 21 november 2016
  • 23 reacties
  • 564 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 2 reacties
Waarom lukt het me niet (reeds 4x geprobeerd)het declaratieformulier na invulling (digitaal) van de 1e. pagina en drukkend op volgende op de volgende pagina te komen? Ik krijg steeds een foutmelding. Ik werk met een applecomputer.
icon

Beste antwoord door Folkert 23 november 2016, 14:01

@Allen

Ik ga dit melden bij de functioneel beheerders, gebruiken jullie allemaal een apple?
Bekijk origineel

23 Reacties

Zelfde probleem hier; "the request has been blackholed" bij doorklikken naar de volgende pagina....
ook hier het zelfde probleem, al aantal dagen aan het proberen zonder resultaat.
melding ook "the request has been blackholed".
en nu?
Ik heb het geprobeerd met een andere browser (firefox) en toen werkte het wel, lijkt een 'safari' dingetje te zijn dus?
Dank voor jullie reactie. Ik probeer een andere browser m.b.v. mijn laptop.
Bij mij lukte het ook niet een had alle verschillende browsers geprobeerd
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik ga dit melden bij de functioneel beheerders, gebruiken jullie allemaal een apple?
Ja. Ik heb dit probleem opgelost dankzij de tips op dit forum.
Na het invullen van het declaratieformulier komt er te staan "cannot find page".
Hoe kan ik nu mijn boetedeclaratie indienen?
Hoi marloes,

Helaas zijn er meerderen die problemen van verschillende aard hebben bij het declaratieformulier.
Sommige hebben er baat bij om een andere browser te nemen.

Heb je dat ook geprobeerd?
hier hetzelfde probleem. geen apple-gebruiker. waarom moet dit zo moeizaam gaan? lijkt wel een ontmoedigingsbeleid......
hier hetzelfde probleem. geen apple-gebruiker. waarom moet dit zo moeizaam gaan? lijkt wel een ontmoedigingsbeleid......

Heb je wel een andere browser geprobeerd?
De één lukt het met Chrome niet en een andere browser wel en omgekeerd.
Heb je ook de cookies ook geaccepteerd voor Eneco en pop-up toegestaan?
ik zal het morgen op mijn werk nog eens proberen. klopt het dat je het formulier ook moet uitdraaien om te ondertekenen en weer moet uploaden?
ik zal het morgen op mijn werk nog eens proberen. klopt het dat je het formulier ook moet uitdraaien om te ondertekenen en weer moet uploaden?

Klopt, want uiteindelijk gaat het om de handtekening!

Lukt het dan ook niet, dan zal een moderator een e-mailadres verstrekken, waar je naar toe kunt mailen plus eventuele bijlagen.
Komt goed!
Ik kan geen bijlage opsturen. Geen ondersteunend bestand! krijg ik steeds te lezen.
nou inmiddels is het gelukt met een andere browser om het formulier in te vullen, máár dan herkend hij het klantnummer weer niet want ik mag geen streep invullen terwijl dat wél in mijn klantnummer zit. zonder het streepje herkend hij dus ook niet :(
oke, dan vervolgens maar zonder klantnummer. ja hoor toen mocht ik de factuur van de vorige leverancier oploaden! joepie! en dan? ik kan nergens vinden waar ik het formulier van Eneco kan ondertekenen?
Nu is alles ge-upload en schijnbaar weg? ik vind dit zo moeizaam verlopen! want ik kan er nu natuurlijk op wachten dat ik geen geld krijg, dat ik uiteindelijk contact opneem en ze me dan doodleuk vertellen dat ik het formulier had moeten ondertekenen en het hele circus weer opnieuw begint.
Maar ik kan nergens tekenen!!! staat nergens aangegeven
nou inmiddels is het gelukt met een andere browser om het formulier in te vullen, máár dan herkend hij het klantnummer weer niet want ik mag geen streep invullen terwijl dat wél in mijn klantnummer zit. zonder het streepje herkend hij dus ook niet :(
oke, dan vervolgens maar zonder klantnummer. ja hoor toen mocht ik de factuur van de vorige leverancier oploaden! joepie! en dan? ik kan nergens vinden waar ik het formulier van Eneco kan ondertekenen?
Nu is alles ge-upload en schijnbaar weg? ik vind dit zo moeizaam verlopen! want ik kan er nu natuurlijk op wachten dat ik geen geld krijg, dat ik uiteindelijk contact opneem en ze me dan doodleuk vertellen dat ik het formulier had moeten ondertekenen en het hele circus weer opnieuw begint.
Maar ik kan nergens tekenen!!! staat nergens aangegeven

In ieder geval is het bij jou ook via een andere browser gelukt.
Wacht even op een reactie van een moderator, die kan beoordelen of je ingezonden declaratie aan alle eisen voldoet.
9 weken geleden declaratie +nota vvia de site verzonden. Op 28-09 mail ontvangen met de bevestiging "in goede orde ontvangen". Na 8 weken wachten maar eens gebeld. Kreeg op 23-11 mail van " niets ontvangen"(?). Advies:stuur het via mail nog eens op. Op 29-11 nog maar eens gebeld, en....geen mail ontvangen. Wat nu??
Reputatie 5
Badge +5
@ W.J. Nederveen

Welkom op ons forum! Wat een vervelend dat je heen en weer wordt geslingerd zeg.
De enige manier om jouw declaratie te onderscheppen en direct te kunnen vergoeden is door het opnieuw toe te sturen naar webcare@eneco.com o.v.v. mijn naam en jouw klantnummer.

Dan zorgen we ervoor dat het op de juiste plaats terecht komt.

Groet, Erica
Heb dit hu gedaan
eergisteren weer (4e 😵 mail gestuurd, ook wat jij had geadviseerd. Nog niks gehoord.
dus 2x mail naar klantenservice, 1x naar communicate.cooperatis@ eneco en nu dus ook 1x naar webcare. Hoe kan dit nu??? misschien toch iets voor Kassa?
Reputatie 5
Badge +5
@ W.J. Nederveen

Bedankt voor je bericht. Gisteren was ik zelf niet aanwezig.

We hebben je declaratie in goede orde ontvangen en dit heb ik vandaag doorgestuurd ter verwerking. Binnen uiterlijk 14 dagen staat wordt de vergoeding uitgekeerd.

Groet, Erica
Dag,

Ook ik ervaar hetzelfde probleem.
Is ZEKER een ontmoedigingsbeleid!!
Hierover contact gehad met Eneco, het probleem was bij hun niet bekend.
Alternatief is per post opgestuurd krijgen en terugsturen met kopie van nota vorige leverancier.
"Dan komt alles in orde" was het antwoord. Met de toevoeging "Als u de 100 euro over 4 weken niet heeft ontvangen moet u even bellen" Kortom, over 4 weken staat het niet op mijn rekening en moet dus weer bellen.
Heb jij je geld inmiddels ontvangen?
ik heb het inderdaad vorige week ontvangen

Reageer