Deactiveren "Tussenstand Slim" ?? | Eneco Community
vraag

Deactiveren "Tussenstand Slim" ??

  • 23 december 2013
  • 36 reacties
  • 1614 Bekeken


Toon eerste bericht

36 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
@moderators,

Helaas, toch met enige weemoed, heb ik de daad bij het woord moeten stellen.
Ik heb inmiddels de machtiging aan Eneco ingetrokken om mijn slimme meters uit te lezen.
Dit omdat Tussenstand slim nog steeds niet werkt.
Indien de problemen zijn opgelost kijken we verder.

Inmiddels werkt het via Enelogic eigenlijk up to date.


klopt willem,
wel resoluut om machtiging in te trekken voor Eneco.

maar ja kan je ook weer geen ongelijk geven .
het werkt bij Eneco / stedin toch van geen kant .

het leek ff goed te gaan .
maar dus niet .

Enelogic heeft het dan toch wel beter voor elkaar.

zou wel s willen weten wat de oorzaak is , maar Eneco laat niks weten zoals met zoveel dingen.
eerlijke informatie naar de klanten toe , zou toch een prio moeten hebben .
we zijn tegenwoordig niet door door een uil uitgebroed , zouden ze hier zeggen.
dus eerlijkeheid is wel van belang.
we laten ons niet meer met een kluitje het riet in sturen !!!
Reputatie 3
Badge +1
klopt willem,
wel resoluut om machtiging in te trekken voor Eneco.

maar ja kan je ook weer geen ongelijk geven .
het werkt bij Eneco / stedin toch van geen kant .

het leek ff goed te gaan .
maar dus niet .

Enelogic heeft het dan toch wel beter voor elkaar.

zou wel s willen weten wat de oorzaak is , maar Eneco laat niks weten zoals met zoveel dingen.
eerlijke informatie naar de klanten toe , zou toch een prio moeten hebben .
we zijn tegenwoordig niet door door een uil uitgebroed , zouden ze hier zeggen.
dus eerlijkeheid is wel van belang.
we laten ons niet meer met een kluitje het riet in sturen !!!



Hoi Jan,

Soms is roepen alleen niet voldoende.
Nu weet ik ook wel dat ik met deze aktie niet het beleid van eneco overhoop gooi, maar je weet maar nooit.;)

Je pakt de koe bij de hoorns.
De informatiestroom naar de klant toe is ver onder de maat en mensen zijn niet meer van gisteren.
Dit probleem ligt niet specifiek bij de moderators van dit forum, die doen echt hun best.
Beleidsmatig zal Eneco, en zeker ook Stedin, dit aan moeten passen.
Juist op het punt van informatieverstrekking zie je veel frustratie, ook op het forum.
Problemen zullen er altijd zijn, bij welk bedrijf dan ook.
Ze onderscheiding zich hoe ze hier informatief mee omgaan naar hun klanten.
Nu zijn Keulen en Aken ook niet in één dag gebouwd, maar er moet wat dit betreft echt iets gaan gebeuren.
Hoi Willem,

Ach je hebt gelijk dat je die machtiging intrekt, maar ik geloof niet dat er iemand bij Eneco er van schrikt.
Uiteraard wil je een statement maken, maar er wordt straks gewoon een meterstanden kaart naar je gezonden.

Dat ze er bij Eneco meezitten en maar niet dezelfde prestatie als Enelogic kunnen leveren is uiteraard treurig.
Ook wat Jan stelde is natuurlijk zeker dat het bij Eneco zit hierdoor!

Ze mogen wel een crisis manager opzetten.
Reputatie 4
Badge

Soms is roepen alleen niet voldoende.
Nu weet ik ook wel dat ik met deze aktie niet het beleid van eneco overhoop gooi, maar je weet maar nooit.;)
Je pakt de koe bij de hoorns.

Als we niks doen gebeurd er ook niks. ;-)


Dit probleem ligt niet specifiek bij de moderators van dit forum, die doen echt hun best.

Precies, en dat mag ook wel eens gezegd worden.


Ze onderscheiding zich hoe ze hier informatief mee omgaan naar hun klanten.
Nu zijn Keulen en Aken ook niet in één dag gebouwd, maar er moet wat dit betreft echt iets gaan gebeuren.

Ze zullen hier op de achtergrond best wel mee bezig zijn toch?
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Willem,

Ach je hebt gelijk dat je die machtiging intrekt, maar ik geloof niet dat er iemand bij Eneco van schrikt.
Uiteraard wil je een statement maken, maar er wordt straks gewoon een meterstanden kaart naar je gezonden..
..........................................................................................


Hoi Ton,

Nee hoor, als het goed is krijg ik geen meterstandenkaart.
Ik heb, met het intrekken van de machtigng, alleen stopgezet dat ze de dagelijkse meterstanden mogen opvragen bij de netbeheerder(Stedin).
Ze mogen nog wel de meterstanden ophalen voor de jaarrekening, het 2 maandelijks overzicht ??????, bij beëindiging overeenkomst en bij verhuizing opvragen.
Dus de jaarafrekening behoort gewoon nog automatisch te gaan.
Hoi Willem,

Oké dat is tenminste slim, dit in tegenstelling tot Eneco!:p
Dan zal de jaarnota hopelijk wel goed lopen, maar er zijn veel gevallen bekend van een doordenderende trein en dan komt er alsnog een geschatte jaarnota uit.
Ook niet erg een herrekening is gauw aangevragd, maar toch weer irritant.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Willem,

Oké dat is tenminste slim, dit in tegenstelling tot Eneco!:p
Dan zal de jaarnota hopelijk wel goed lopen, maar er zijn veel gevallen bekend van een doordenderende trein en dan komt er alsnog een geschatte jaarnota uit.
Ook niet erg een herrekening is gauw aangevragd, maar toch weer irritant.


Ik weet ze inmidddels te vinden als het niet goed gaat Ton.🆒
Ja dat kan uiteraard makkelijk via het forum:)
Reputatie 4
Badge
En natuurlijk via Emma, anders heeft zij niet veel te doen. 🙂
Reputatie 2
Badge
Ik ben hevig aan het twijfelen om ook tussenstand slim te deactiveren. Nog steeds is het niks. De gegevens kloppen gewoon van geen meter.

Volgens eneco tussenstand slim zou ik 396 kWh hebben verbruikt in januari. Da's heel veel. Terwijl het volgens de meters en Enelogic 279 kWh is!!! Da's andere koek. 
Gewoon doen, want hoe meer klanten dit doen hoe meer Eneco de druk voelt om er iets aan te veranderen.

Reageer