Correctie jaarnota 2018 verkeerd tarief | Eneco Community
beantwoord

Correctie jaarnota 2018 verkeerd tarief

• 1 november 2019
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

in juni heb ik de jaar nota ontvangen, en was het tarief verkeerd berekend er was dubbel tarief gerekend in plaats van enkel tarief op locatie 1 was de verrekening binnen 2 weken geregeld en op locatie 2 nog steeds niet. na vele telefoontjes wordt iedere keer de termijn op geschoven en gezegd het kan 3 maanden duren, van daag weer gebeld nog geen antwoord op wanneer en kon ook de verantwoordelijke niet aan de telefoon krijgen. als ik een rekening niet betaal staat de deurwaarder binnen no time op de stoep, of als er iets gecorrigeerd moet worden ten gunste van eneco is dit wel snel geregeld. Dus nu maar een advocaat in de arm nemen en kosteloos overstappen naar een leverancier die wel correct de zaken oplost.

icon

Beste antwoord door DeniseMR 4 november 2019, 12:05

@ali kievit 

Goed nieuws: we hebben de correctienota gelijk kunnen maken. Je ontvangt deze in de loop van de dag.

Groet, Denise

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +5

Dag @ali kievit,

Welkom op de Eneco Community!

Ik kan mij voorstellen dat je dit graag snel geregeld wilt hebben. Kan jij je profiel aanvullen met je klantnummer? Zo kunnen wij voor je nagaan of we dit proces kunnen versnellen.

Groet, Denise

klantnummer *verwijderd door moderator* locatie meidoorn *verwijderd door moderator*

Reputatie 7
Badge +5

@ali kievit 

Bedankt! Voor je eigen privacy heb ik je klantnummer én huisnummer uit je reactie verwijderd, en je klantnummer ingevuld in je profiel.

Ik heb de correctienota (waarin gerekend wordt met het enkeltarief) met spoed aangevraagd. Zodra deze klaar is, laat ik het in dit topic weten.

Groet, Denise

Reputatie 7
Badge +5

@ali kievit 

Goed nieuws: we hebben de correctienota gelijk kunnen maken. Je ontvangt deze in de loop van de dag.

Groet, Denise

Met het online doorgeven van de meterstanden maakte k een tikfout en die kon ik niet meer rechtzetten via mijn Eneco.  Ook lukt het niet om de  correctienota aan te vragen. Niet via  mijn Eneco of de app. 

Ik wil een correctie nota aanvragen mijn gas stand staat op 24760 maar moet 24660 zijn.  

*verwijderd door moderator*

Reputatie 7
Badge +5

@Cccc1616 

Welkom op de Eneco Community! Let op: je bericht is openbaar, om die reden heb ik je klantnummer verwijderd en ingevuld in je profiel.

Ik heb de gasstand zojuist voor je aangepast. De correctienota ontvang je binnen enkele werkdagen.

Groet, Denise

Reageer