Contactformulier werkt niet | Eneco Community
beantwoord

Contactformulier werkt niet

Toon eerste bericht

32 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
@Marknoot,

Inmiddels zou het moeten werken. Wil je dit controleren?

Alvast bedankt!

Groet,
Mike
Geen enkele verbetering , Geeft aan Kan URL niet vinden  , ga terug naar Home page
Marknoot
Reputatie 6
Badge +1
Geen enkele verbetering , Geeft aan Kan URL niet vinden  , ga terug naar Home page
Marknoot

Ook al een keer de site geprobeerd, als je de cookies en gegevens hebt gewist. Je brouwser kan die gegevens hebben opgeslagen, waardoor je, onterecht, toch nog verkeerd wordt omgeleid.
In explorer zit dat onder opties, internetopties.
In safari zit het op het springbord, instellingen, safari, wis cookies en gegevens .
Ik zou het dan nog eens proberen. Goed kans dat het dan wel werkt.
Reputatie 5
Badge +3
@MarktNoot,
Vreemd dat het nog steeds niet werkt. Heb je de tips van jvp al geprobeerd? Ik geef ondertussen door dat het nog niet werkt bij je om uit te laten zoeken wat er aan de hand is.

Groet, Kelly
Bij mij werkt het contactformulier ook niet. In alle browsers geprobeerd. Er is geen foutmelding. Ik had het vorige week geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet.
Zit niets anders op het dure nummer van Eneco te bellen 😞
Bij mij werkt het contactformulier ook niet. In alle browsers geprobeerd. Er is geen foutmelding. Ik had het vorige week geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet.
Zit niets anders op het dure nummer van Eneco te bellen :(

Dat dure nummer valt wel mee, want het is slecht €0.45 per gesprek!
Maar ook ik heb een hekel aan 0900-nummers, hoor!

Er zijn wel meer klachten over het contactformulier, maar de meesten lossen het op door hier op het forum hun vraag te stellen en het wordt ook opgelost.

Dus wat let je...........
Reputatie 5
Badge +3
Hoi vash637,

Ben je al geholpen ondertussen? Ik hoor anders graag of ik je kan helpen.
Lastig dat het formulier niet werkt. De oorzaken daarvan kunnen zeer uiteenlopend zijn. Met welke browser(s) heb je het geprobeerd en bij welke stap loop je dan vast?

Ik hoor graag of ik nog iets kan betekenen.

Groet, Kelly

Reageer