Cashback niet ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Cashback niet ontvangen

  • 2 maart 2019
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 6 reacties
Vorig jaar kreeg ik een mail waarin stond dat mijn contract verliep en dat ik gebruik kon maken van een aanbieding bij verlenging van het contract. Ik heb toen gekozen voor een contract waarbij ik gebruik kon maken van het cashback. Ik kreeg ook een bevestiging met daarin de mededeling dat de korting niet toegepast kon worden maar dat dan op de jaarnota zou worden toegepast.omstreeks 7 februari 2019 zou mijn jaarnota volgen maar aangezien ik per 1 februari ook ben verhuisd zou er gelijk een eindnota volgen.

Onlangs ontving ik de eindnota waarop te zien was dat de korting die mij beloofd is, niet is toegepast. Ik heb hierover contact gelegt met eneco en er werd mij verteld dat ze deze cashback niet terug konden zien. Ik heb de bevestiging niet meer in mijn mailbox aangezien ik ervan uit ging dat het wel goed zou gaan. Ik kon tot en met december 2018 ook terugzien op mijn eneco app dat de korting zou worden toegepast nav de hoeveelheid zon.

Ik vind dit heel erg en voel me daadwerkelijk belazerd op deze manier. Waarom zou ik uberhaupt een contract aangaan zonder er profijt van te kunnen hebben? Ik wil u vriendelijk vragen dit na te gaan want hier ben ik echt niet van gediend. Er is mij nu namelijk een product verkocht wat niet voldoet aan de hetgeen wat mij is beloofd.

In afwachting van een reactie.
icon

Beste antwoord door Audrey 4 maart 2019, 09:31

Vorig jaar kreeg ik een mail waarin stond dat mijn contract verliep en dat ik gebruik kon maken van een aanbieding bij verlenging van het contract. Ik heb toen gekozen voor een contract waarbij ik gebruik kon maken van het cashback. Ik kreeg ook een bevestiging met daarin de mededeling dat de korting niet toegepast kon worden maar dat dan op de jaarnota zou worden toegepast.omstreeks 7 februari 2019 zou mijn jaarnota volgen maar aangezien ik per 1 februari ook ben verhuisd zou er gelijk een eindnota volgen.

Onlangs ontving ik de eindnota waarop te zien was dat de korting die mij beloofd is, niet is toegepast. Ik heb hierover contact gelegt met eneco en er werd mij verteld dat ze deze cashback niet terug konden zien. Ik heb de bevestiging niet meer in mijn mailbox aangezien ik ervan uit ging dat het wel goed zou gaan. Ik kon tot en met december 2018 ook terugzien op mijn eneco app dat de korting zou worden toegepast nav de hoeveelheid zon.

Ik vind dit heel erg en voel me daadwerkelijk belazerd op deze manier. Waarom zou ik uberhaupt een contract aangaan zonder er profijt van te kunnen hebben? Ik wil u vriendelijk vragen dit na te gaan want hier ben ik echt niet van gediend. Er is mij nu namelijk een product verkocht wat niet voldoet aan de hetgeen wat mij is beloofd.

In afwachting van een reactie.


Hallo @Nejla,

Bedankt voor het delen van jouw klacht over de cashback. We hebben op dit moment je klacht in behandeling genomen en er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Groet, Audrey
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Vorig jaar kreeg ik een mail waarin stond dat mijn contract verliep en dat ik gebruik kon maken van een aanbieding bij verlenging van het contract. Ik heb toen gekozen voor een contract waarbij ik gebruik kon maken van het cashback. Ik kreeg ook een bevestiging met daarin de mededeling dat de korting niet toegepast kon worden maar dat dan op de jaarnota zou worden toegepast.omstreeks 7 februari 2019 zou mijn jaarnota volgen maar aangezien ik per 1 februari ook ben verhuisd zou er gelijk een eindnota volgen.

Onlangs ontving ik de eindnota waarop te zien was dat de korting die mij beloofd is, niet is toegepast. Ik heb hierover contact gelegt met eneco en er werd mij verteld dat ze deze cashback niet terug konden zien. Ik heb de bevestiging niet meer in mijn mailbox aangezien ik ervan uit ging dat het wel goed zou gaan. Ik kon tot en met december 2018 ook terugzien op mijn eneco app dat de korting zou worden toegepast nav de hoeveelheid zon.

Ik vind dit heel erg en voel me daadwerkelijk belazerd op deze manier. Waarom zou ik uberhaupt een contract aangaan zonder er profijt van te kunnen hebben? Ik wil u vriendelijk vragen dit na te gaan want hier ben ik echt niet van gediend. Er is mij nu namelijk een product verkocht wat niet voldoet aan de hetgeen wat mij is beloofd.

In afwachting van een reactie.


Hallo @Nejla,

Bedankt voor het delen van jouw klacht over de cashback. We hebben op dit moment je klacht in behandeling genomen en er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Groet, Audrey
Fijn, dankjewel!
Ik vroeg me af wanneer ik hierover wat te horen krijg..
Reputatie 5
Badge +3
Ik vroeg me af wanneer ik hierover wat te horen krijg..


Hi @Nejla,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je graag wilt weten hoe het ervoor staat. We hebben inmiddels een klacht aangemaakt en we zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk een bericht van ons ontvangt. Sorry voor het ongemak.


Groet, Audrey

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen