Borgsom nog niet uitbetaald | Eneco Community
beantwoord

Borgsom nog niet uitbetaald

Ik heb telefonisch contact gehad en men zou er achteraan gaan om mijn borgsom terug te storten tot op heden nog niks gehoord!!!
probeer via contactformulier opnieuw aan te vragen maar dit contactformulier WERKT NIET!!!

ik heb geen zin om weer 20 minuten aan de telefoon te gaan hangen voor ik iemand aan de bel krijg dit kost me teveel aan telefoonkosten. Een apart emailadres is nergens te vinden.

misschien op deze manier dat er iemand voor me achteraan kan gaan??
icon

Beste antwoord door Kelly 15 mei 2015, 15:08

Hallo S. Swaneveld,

Goed dat je je weg naar de community hebt gevonden, ook al was het omdat het contactformulier het niet deed. Excuses voor dat laatste.

De waarborg is op 11 mei aan je uitgekeerd. Ik ga ervan uit dat je dat inmiddels op je rekening ontvangen hebt. Klopt dat?

Groet, Kelly

Ps: ik heb de titel van je post voor de duidelijkheid iets aangepast zodat het ook voor anderen direct duidelijk is wat je vraag precies is.

Bekijk origineel

6 Reacties

Hoi Swaneveld,

In een ander topic ook over een borgstelling heeft Mike dat perfect opgelost.

Goed dat je het forum nu hebt gevonden, dat werkt makkelijker en sneller.
Helaas voor jou valt morgen als werkdag bij Eneco weg, maar ongetwijfeld zal Mike of een andere moderator dit vrijdag oppikken en je nader informeren in dit topic.
Brandje wrote:

Hoi Swaneveld,

In een ander topic ook over een borgstelling heeft Mike dat perfect opgelost.

Goed dat je het forum nu hebt gevonden, dat werkt makkelijker en sneller.
Helaas voor jou valt morgen als werkdag bij Eneco weg, maar ongetwijfeld zal Mike of een andere moderator dit vrijdag oppikken en je nader informeren in dit topic.

oké thanks
Reputatie 5
Badge +3
Hallo S. Swaneveld,

Goed dat je je weg naar de community hebt gevonden, ook al was het omdat het contactformulier het niet deed. Excuses voor dat laatste.

De waarborg is op 11 mei aan je uitgekeerd. Ik ga ervan uit dat je dat inmiddels op je rekening ontvangen hebt. Klopt dat?

Groet, Kelly

Ps: ik heb de titel van je post voor de duidelijkheid iets aangepast zodat het ook voor anderen direct duidelijk is wat je vraag precies is.
S. Swaneveld wrote:

Ik heb telefonisch contact gehad en men zou er achteraan gaan om mijn borgsom terug te storten tot op heden nog niks gehoord!!!
probeer via contactformulier opnieuw aan te vragen maar dit contactformulier WERKT NIET!!!

ik heb geen zin om weer 20 minuten aan de telefoon te gaan hangen voor ik iemand aan de bel krijg dit kost me teveel aan telefoonkosten. Een apart emailadres is nergens te vinden.

misschien op deze manier dat er iemand voor me achteraan kan gaan??

oké heb gecheckt en staat erop super! bedankt voor het snelle afhandelen

gr
simone
Ook hier zie je maar weer hoe snel en praktisch een vraag wordt afgewikkeld en beantwoord!
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan Simone. Fijn dat je het ontvangen hebt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen