Boetedeclaratie nog niet gestort | Eneco Community
beantwoord

Boetedeclaratie nog niet gestort

• 8 april 2019
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb op 27-2 een declaratie ingeleverd voor de boete van het overstappen vanaf mijn vorige leverancier. Er staat op de website dat het tot twee weken kan duren nadat de aanvraag is goedgekeurd. Op 19-3 heb ik telefonisch bevestigd gekregen dat de declaratie al een tijdje goedgekeurd was en dat ik die lopende week het bedrag op mijn rekening kon verwachten, Afgelopen dinsdag 2-4 nogmaals gebeld dat er nog niets ontvangen is, wederom de stelling dat ik het bedrag de lopende week gestort zou krijgen. Helaas tot heden is er nog niets gestort op mijn rekening.
Ik vind het jammerlijk dat er telkens naar een datum gewezen wordt waarop ik het kan verwachten maar dit telkens niet blijkt te kloppen. Kunnen jullie aub controleren wanneer ik het bedrag daadwerkelijk kan ontvangen, cq, wanneer de opdracht voor overmaken verstuurd is naar de bank?

Dank jullie wel.

vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Erica 8 april 2019, 19:18

@tbriet dank voor het delen van jouw feedback en vraag over de boetevergoeding. Niet leuk dat je steeds wat anders te horen krijgt over het uitkeren van de vergoeding. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Sinds 7 april is jouw declaratie namelijk officieel verwerkt. Dit betekent voor jou dat het bedrag van 150 euro binnen maximaal 10 werkdagen (gerekend vanaf de 7de) op jouw rekening staat. Sorry dat je langer hierop aan het wachten bent onze website vertelt. Dit komt door kleine achterstand op de verwerking van de declaraties.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@tbriet dank voor het delen van jouw feedback en vraag over de boetevergoeding. Niet leuk dat je steeds wat anders te horen krijgt over het uitkeren van de vergoeding. Ik geef je graag meer duidelijkheid. Sinds 7 april is jouw declaratie namelijk officieel verwerkt. Dit betekent voor jou dat het bedrag van 150 euro binnen maximaal 10 werkdagen (gerekend vanaf de 7de) op jouw rekening staat. Sorry dat je langer hierop aan het wachten bent onze website vertelt. Dit komt door kleine achterstand op de verwerking van de declaraties.
Vandaag is weer de maandpremie afgeschreven. Ik had al doorgegeven dat het volledige boetebedrag van mij leverancier nog steeds niet volledig is vergoed. Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik jullie eerstvolgende afschrijving storneer, want jullie zijn toch in gebreke gebleven. Zojuist een pb naar volkert gestuurd met daarin de eis dat het vandaag opgelost moet worden.
Sinds mijn aanmelding dit jaar gaat het fout bij jullie. Jullie administratie is een zooi en volgens mij deugt het personeel ook niet. Dat er iets fout kan gaan, erken ik, maar dit is te belachelijk voor woorden. Ik MOET wel verplicht premie betalen, anders wordt de energie afgesloten op mijn adres, maar zelf op tijd aan afspraken houden kunnen jullie niet bij Eneco. Wellicht tijd voor een fikse treorganisatie.
Je had beter met dit topic verder kunnen gaan.
Dan is je situatie meteen een stukje duidelijker, toch?😉

https://forum.eneco.nl/geldzaken-89/boete-van-vorige-leverancier-terug-krijgen-11039/index3.html#post216738

Reageer