vraag

Boetebedrag terug krijgen


ik heb een aantal weken terug een online formulier ingevuld voor een boetebedrag wat ik terug zou krijgen ingevuld. hoe lang moet ik daar op wachten tot ik er antwoord op krijg en dat ik het geld terug ontvang?

19 Reacties

Reputatie 2
Badge +4
@Carin W,

Mooi om te zien dat jij nu ook lid bent van onze Community. 🙂

Helaas vind ik de declaratie nog niet terug in ons systeem. Er zit wel enige verwerkingstijd aan vast, dus ik ben erg benieuwd wanneer je dit precies hebt ingediend. Kan je mij daarover informeren?
2 of 3 weken terug al
Reputatie 2
Badge +2
@Carin W

Dan wil ik je vragen de doorlooptijd van 8 weken aan te houden. Mocht je hierna niks binnen hebben (of bericht hebben ontvangen), dan horen we dit uiteraard graag.
en als de tijd dan verstreken is? je moest binnen aantal maanden de formulieren invullen nl. anders kreeg ik dat geld niet terug. straks kan ik er naar fluiten
Reputatie 3
Badge +6
@CarinW,

Je hoeft je geen zorgen te maken dat je het geld niet meer ontvangt.
Kun je de eindnota anders naar webcare@eneco.com sturen met mijn naam in het onderwerp? Dan ga ik er gelijk verder mee, aangezien de declaratie die je 3 weken geleden hebt ingediend nog niet terug te zien is. Dan weten we zeker dat het goed gaat!
ik heb nog geen eindnota, aangezien ik nog maar enkele maanden bij jullie ben
Reputatie 3
Badge +6
@Carin W,

De eindnota van de vorige leverancier bedoel ik, want daar staat de nota op. Heb je die eerder toegestuurd? Die kun je nu via het opgegeven e-mailadres versturen, dan kunnen wij verder om die boete te vergoeden aan je.
heb geprobeerd om de beide nota's erbij te doen, ik weet niet of dit gelukt is. maar dan hoor ik het wel
ik vraag mij af waarom dit allemaal zo lang moet duren om een boetebedrag terug te krijgen. Ik heb 2 week geleden al een mail gestuurd voor de resterende 50 euro en ik krijg nog steeds 50 terug. mijn man heeft al 2x gebeld en er wordt steeds gezegd dat het druk is. is het ook zo druk als jullie geld van mij moeten ontvangen? ik word hier zo moe van. #nietleukmeer....
Reputatie 4
Badge +6
@Carin W

Heb je voor ons ook de nota met het boetebedrag van elektra? Ik zie dat alleen je boete voor het gas is vergoed.
die heb ik 3 week geleden al verstuurd
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Carin,

Blijkbaar is er iets misgegaan. Ik kan deze nota niet inzien. Wil je de nota naar mij sturen via webcare@eneco.com t.a.v. Kelly
24e april mailtje verstuurd naar @kelly, tot op heden nog steeds geen reaktie terug. ik baal hier behoorlijk van
Hoi ik reageer ff hier heb jullie een berichtje gestuurd over de over verbruik zouden jullie kunnen reageren aub.
G. Cooman wrote:

Hoi ik reageer ff hier heb jullie een berichtje gestuurd over de over verbruik zouden jullie kunnen reageren aub.



Je kan beter een nieuw topic starten.
Jij hebt een vraag over je verbruik en het topic gaat over het declareren van een boete bedrag.
Het wordt zo een rommeltje.
Reputatie 3
Badge +3
@Carin W,
Je e-mail is in goede orde ontvangen en verwerkt. Je kunt de vergoeding z.s.m. (binnen max 8 weken) tegemoet zien.

@G. Cooman,
Je bericht is gezien en wordt zo snel mogelijk beantwoord.
8 weken?? en ik wacht al een aantal maanden. jeetje, dit schiet niet echt op he? ik heb al verschillende keren mail gestuurd en gebeld. en nu moet ik nog 8 week wachten. lekker hoor 😠. dat moet ik eens doen met een betaling naar jullie.
Beste moderators,

Ik heb ook geprobeerd (via verschillende browsers) het declaratieformulier in te vullen op jullie site, maar die geeft ten onrechte aan dat ik niet in aanmerking kom voor een boetevergoeding.
Moet ik nu ook gewoon de nota naar webcare@eneco.com sturen om dit toch in orde te krijgen?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Reputatie 2
Badge +2
@K1287

Goed dat je het kenbaar maakt! Als je deze stuurt naar webcare@eneco.com onder vermelding van mijn naam, zorg ik ervoor dat deze alsnog verwerkt wordt.

Reageer