Boete na overstap | Eneco Community
beantwoord

Boete na overstap

• 5 februari 2016
  • 4 reacties
  • 327 Bekeken

Hallo Eneco
op 10 december heb ik de declaratie ingestuurd zodat de (door mij betaalde boete van oud leverancier) door jullie teruggeboekt kan worden. Helaas heb ik het bedrag nog niet ontvangen. Ik heb vernomen dat dit 6- 8 weken kan duren. Kunnen jullie dit nagaan?
Dank!
Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Danielle 5 februari 2016, 16:17

@P. Bel,

Goed dat je ons bericht.
De boete hebben we ontvangen, alleen het duurt wat langer dan verwacht helaas voordat je het bedrag uitgekeerd krijgt. Sorry voor het ongemak! Binnen ongeveer een week zie je het bedrag op je rekening.
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@P. Bel,

Goed dat je ons bericht.
De boete hebben we ontvangen, alleen het duurt wat langer dan verwacht helaas voordat je het bedrag uitgekeerd krijgt. Sorry voor het ongemak! Binnen ongeveer een week zie je het bedrag op je rekening.
Hoe zit het dan met mijn boete? Ik heb tot nu toe maar de helft van €100 vergoedt gekregen. Wanneer wordt het volgende bedrag van €50,- verrekend? Vorige maand is dat gebeurd, maar deze maand niet.
Reputatie 6
Badge +2
Hi @madanski,
De boetevergoeidng vind plaats per product waardoor het kan gebeuren dat je een deel sneller verwerkt ziet worden dan de ander.
Ik ga voor je na hoe dit staat om er zo voor te zorgen dat dit alsnog zo snel mogelijk geregeld is.

Groet, Vincent
Reputatie 6
Badge +2
Bedankt voor het wachten, @madanski !

We hebben alleen het verzoek ontvangen voor een vergoeding voor elektra, gas kan je dus nog indienen. Dat gaat ook online als je dat handig vind;
https://www.eneco.nl/klantenservice/declaratieformulier/

Groet, Vincent

Reageer