Boete declareren lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Boete declareren lukt niet

• 20 maart 2019
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Ik heb een vraag over mijn boetevergoeding die ik zou ontvangen ivm mijn overstap van Nuon naar Eneco. Allereerst blijkt dat ik zelf een declaratie moet invullen ipv dat dit automatisch verrekend wordt met de overstap. dat is al niet zoals beloofd. Mara ik kan de declaratie niet invullen omdat of mijn rekeningnummer niet goed zou zijn (is het wel) en later omdat het contract nog niet verwerkt is (is het wel). Ik kan alleen bellen (wil ik niet ivm wachttijden en kosten) of op dit forum iets plaatsen. Waarom kan ik niet gewoon mailen of als klant gratis bellen of terug gebeld worden? En hoe krijg ik mijn boetebedrag nu terug?
icon

Beste antwoord door Erica 20 maart 2019, 15:47

@M. van der Wielen goed dat je deze kwestie hier neerlegt. Ik help je graag verder met het indienen van de boetevergoeding. Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de vergoeding. De reden dat we onze nieuwe klanten vragen dit zelf in te dienen is omdat we de hoogte van de boete niet van te voren weten. Dit staat op de eindnota vermeld. Deze eindnota dient tevens als bewijs. Het lukt dus niet om de boete in te dienen via https://declaratie.eneco.nl? Als dit issues oplevert dan zie ik graag jouw declaratie + eindnota tegemoet via webcare@eneco.com. Dan zorg ik dat het wordt verwerkt. Wil het dan wel ter attentie van mij toezenden?
Bekijk origineel

5 Reacties

Bellen is ook niet nodig hoor.
Ik een eerder topic (enkele dagen geleden) hier op het forum stuurde een moderator een invulformulier toe, zodat de declaratie alsnog gedaan kon worden.
Komt dus vast goed.
Reputatie 5
Badge +5
@M. van der Wielen goed dat je deze kwestie hier neerlegt. Ik help je graag verder met het indienen van de boetevergoeding. Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de vergoeding. De reden dat we onze nieuwe klanten vragen dit zelf in te dienen is omdat we de hoogte van de boete niet van te voren weten. Dit staat op de eindnota vermeld. Deze eindnota dient tevens als bewijs. Het lukt dus niet om de boete in te dienen via https://declaratie.eneco.nl? Als dit issues oplevert dan zie ik graag jouw declaratie + eindnota tegemoet via webcare@eneco.com. Dan zorg ik dat het wordt verwerkt. Wil het dan wel ter attentie van mij toezenden?
Beste Erica graag zou ik een declaratie formulier willen ontvangen via de mail zodat ik alles op kan sturen wordt hier een beetje ziek van ben een vriendelijke Toon maar dit is te gek

vriendelijke groeten Antoon Verhees
Reputatie 7
Badge +5
@A.W.H. Verhees

Gaan we regelen, het declaratieformulier komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Groet, Denise
Dank je Denise
groet Toon

Reageer