Bevestiging wijziging betaalgegevens. | Eneco Community

Bevestiging wijziging betaalgegevens.

• 13 maart 2013
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
???

ik krijg een brief waarin jullie de wijziging hebben doorgevoerd naar de 2e van dan maand? Wanneer heb ik hierover gebeld? Ik heb hem tijden geleden op de 1e van de maand gedaan maar die datum haalde jullie nooit. Zou hem toch gewoon op de 1e willen hebben.

gr Jeroen

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Jeroen,

We hebben inderdaad een kleine wijziging doorgevoerd. Hier heb je zelf niet om gevraagd. Door een probleem met de automatische incasso in februari, in combinatie met het aantal (28) dagen in februari, waren we genoodzaakt de voorkeursdatum aan te passen. Dit om te voorkomen dat we 2 x kort na elkaar zouden incasseren. Kortom, dit is een administratieve handeling geweest van onze kant. Het is niet onze bedoeling geweest om met deze brief voor onduidelijkheid te zorgen. Ik heb inmiddels de voorkeursdatum weer voor je aangepast naar de 1e van de maand.

Sorry voor de verwarring!

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Het maakt niet uit, maar omdat ik het zelf niet had gedaan begon ik te twijfelen. Ze hebben vorige week wel naar het account van mijn eneco gekeken dus mogelijk was daar iets direct mee in gewijzigd.

Fijn dat je zo snel reageerde.
Reputatie 4
Badge +1
Graag gedaan Jeroen 🙂

Reageer