Betallingsregeling | Eneco Community
vraag

Betallingsregeling

Toon eerste bericht

64 Reacties

Dankjewel Mike, ja goede kerst gehad. Krijg ik per post bericht van de regeling? Groetjes Peter.
Reputatie 4
Badge +4
@PJ Vreugdenhill,

Je ontvangt inderdaad een bevestiging per post.
Beste Eneco

Ik zou graag een betalingsregeling willen voor het bedrag van de jaarnota ik zou het graag in 8 termijnen willen betalen.
Goedendag, ik heb een jaarnota gekregen en is aardig hoog vergeleken met voorgaande jaren. ben me echt rot geschrokken, maar goed, nu betalen, maar ik zag dat je maar uiterlijk een regeling van 6 maanden kan doen, maar dit is voor mij niet haalbaar qua financieel. Ik zag hier dat er mensen waren met regelingen van 8 en 10 maanden, dus als het mogelijk is, wil ik dat graag ook veranderen. Had al een aanvraag gedaan via mijneneco, maar ja dat was voor 6 maanden helaas.
Ik hoop hier iemand mij kan helpen. en graag dan in 10 of 9 termijnen. ( ik kan nog maar uiterlijk 40 euro per maand missen aangezien het termijn bedrag ook al aardig omhoog is gegaan.)
mvgr Patricia
Patries wrote:

Goedendag, ik heb een jaarnota gekregen en is aardig hoog vergeleken met voorgaande jaren. ben me echt rot geschrokken, maar goed, nu betalen, maar ik zag dat je maar uiterlijk een regeling van 6 maanden kan doen, maar dit is voor mij niet haalbaar qua financieel. Ik zag hier dat er mensen waren met regelingen van 8 en 10 maanden, dus als het mogelijk is, wil ik dat graag ook veranderen. Had al een aanvraag gedaan via mijneneco, maar ja dat was voor 6 maanden helaas.
Ik hoop hier iemand mij kan helpen. en graag dan in 10 of 9 termijnen. ( ik kan nog maar uiterlijk 40 euro per maand missen aangezien het termijn bedrag ook al aardig omhoog is gegaan.)
mvgr Patricia

Hoi Patricia,

Los van je verzoek om een regeling, waar een moderator wel op zal reageren, heb je wel gecontroleerd of de gas en stroom standen wel juist zijn vermeldt op de jaarnota door Eneco?

Met andere worden zijn deze standen niet geschat??
Nee deze zijn helaas niet geschat
Patries wrote:

Nee deze zijn helaas niet geschat

Dat is voor jou jammer.
Ik moest er toch even op wijzen, want je wilt niet weten hoe vaak daar niet opgelet wordt.
Suc6 met je verzoek!

P.s. ga je nu wel je standen monitoren, zodat die je geen 2e keer gebeurt?
Hoe bedoel je monitoren??
Door de standen eens per week cq per maand te noteren en je zodoende een inzicht te verschaffen hoe je verbruik per jaar verloopt.
En tussen door als je bv geen Toon hebt kan je Eneco vragen of je qua hoogte voorschotbedrag in of uit de pas loopt.
Grote bijbetalingen zijn dan onmogelijk.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo O.E. Verwijmeren,

Dank voor jouw bericht. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's en reeds een betalingsregeling hebt afgesproken.

Beste Patries,

Oei, dat is inderdaad schrikken ja! Ik zie dat je al een regeling hebt afgesproken in 6 termijnen. Omdat je hier aangeeft dat het financieel echt niet haalbaar is, kom ik je graag tegemoet. Bij het aantal termijnen kijken we ook altijd naar het totaal af te lossen bedrag. Ik heb een regeling in 9 termijnen voor je orde gemaakt. Ik hoop dat het zo naar tevredenheid voor je is opgelost.

Groet,
Mike
Beste Mike
Super bedankt!
Ik begreep dat het af te lossen bedrag eerst het termijn bedrag werd afgehaald en van restand kon je regeling doen, ik kreeg een mail met regeling van het gehele bedrag, dus dit klopt al niet. Ik maak deze maand gewoon het termijn over en het eerste termijn en dan iedere maand de andere termijnen.
Erg bedankt voor uw begrip

Mvgr Patricia
EvavdZ wrote:

@M. Bou,

Ook jou heet ik welkom op de Community!

Een regeling kan je niet via Mijn Eneco treffen, wel kan je dit telefonisch aanvragen of bijvoorbeeld via dit forum. Ik help je graag. In hoeveel termijnen kan je betalen?

Hallo,
Ik zou graag een nieuwe betalingsregeling aanvragen. Graag 3 termijnen van E102.
Ik hoor graag iets terug
Reputatie 7
Badge +6
@M. Himmit,

Via deze weg kunnen we helaas niets voor je in orde maken, maar ik zie dat er inmiddels al gebeld is naar de desbetreffende afdeling. Via die weg kan het wel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen