Betalingsregelingsregeling treffen na slotsommatie | Eneco Community
beantwoord

Betalingsregelingsregeling treffen na slotsommatie

• 6 mei 2019
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Ik wil heel graag een betalingsregeling treffen, maar ik kan op de website niet vinden hoe ik dat kan doen.

Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Erica 6 mei 2019, 15:25

@Amoenz bedankt voor je bericht. Via deze, of andere reguliere klantenservice weg kan geen regeling met jou worden getroffen. Ik adviseer je om het advies op te volgen uit de brief welke gestuurd is op 26 april. Hierin staat onderaan het volgende vermeldt: Heeft u vragen? U kunt op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur contact opnemen met onze medewerkers van de afdeling Credit Management incasso op het nummer 010 - 8921599.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Amoenz bedankt voor je bericht. Via deze, of andere reguliere klantenservice weg kan geen regeling met jou worden getroffen. Ik adviseer je om het advies op te volgen uit de brief welke gestuurd is op 26 april. Hierin staat onderaan het volgende vermeldt: Heeft u vragen? U kunt op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur contact opnemen met onze medewerkers van de afdeling Credit Management incasso op het nummer 010 - 8921599.
@Erica bedankt voor je reactie. Het nummer doet het helaas niet. Ik probeer te bellen, maar het gaat niet over.
Inmiddels als een kwartier in de wacht. Ik verwacht dat ze over 5 minuten de verbinding verbreken, omdat het dan 17.00 uur is.
Ik hoop het niet en anders vind ik dat wel erg jammer en slordig.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen