Betalingsregeling voor de openstaande nota's | Eneco Community
beantwoord

Betalingsregeling voor de openstaande nota's

• 5 juni 2019
  • 12 reacties
  • 579 Bekeken

Graag zou ik voor de openstaande nota's een regeling willen. Ik zav dat je dit zelf in mijn Eneco kunt regelen maar ik weet niet waar en hoe. Een email adres hiervoor kan ik ook niet vinden helaas. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door VincentN 5 juni 2019, 13:56

Goedemiddag @2706IcHcRc,

Goed dat je deze vraag voorlegt!

Een regeling kan je in de regel treffen voor de jaarnota en de eindnota. In uitzonderlijke gevallen doen we dit ook voor een maandtermijn.

In jouw geval kan ik je het beste aanraden om contact op te nemen met DAS Incasso, via; 010 2051740
Zijn zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:30 uur.

Groet, Vincent
Bekijk origineel

12 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Goedemiddag @2706IcHcRc,

Goed dat je deze vraag voorlegt!

Een regeling kan je in de regel treffen voor de jaarnota en de eindnota. In uitzonderlijke gevallen doen we dit ook voor een maandtermijn.

In jouw geval kan ik je het beste aanraden om contact op te nemen met DAS Incasso, via; 010 2051740
Zijn zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 08:30 - 17:30 uur.

Groet, Vincent
Ik zou graag een betalingsregeling willen treffen maar online lukt dat niet.
Door omstandigheden ben ik niet instaat om te bellen zit namelijk met spoed in het buitenland waar het zeer slecht gaat met mijn schoon ouders.
kan ik het via deze weg een betalingsregeling treffen of via Facebook of mail.
Hoi Suzan,
Via het forum is dat idd mogelijk.
Zorg wel dat je klantnummer in je profiel is opgenomen.
Straks reageert er dan een moderator en kan je het verder bespreken.
Reputatie 7
Badge +5
@Suzangodvree

Goed dat je hierover contact met ons opneemt en via deze weg veel sterkte toegewenst met je schoonouders.

Er staat op het moment €216 open, dit bedrag bestaat uit het voorschot voor juni en incassokosten. Ik kan dit bedrag over maximaal 2 termijnen verdelen, waarvan we de eerste helft eind deze maand afschrijven. Lukt dat?

Groet, Denise
Hoi zou het in 3 termijnen. Kunnen dan is het Goes want ik heb momenteel veel rekeningen dus 216:3 72 per termijn
hoor het graag van je
Reputatie 7
Badge +5
@Suzangodvree

Het maximaal aantal termijnen ligt eigenlijk op twee. Gezien de situatie zijn we bereid een uitzondering te maken en mag je het bedrag in drie termijnen aflossen. Je ontvangt hier binnen 24 uur een bevestiging van per e-mail.

Groet, Denise
Super bedank ik zie de mail verschijnen Gr suzanna
Reputatie 1
Badge
@Suzangodvree

Graag gedaan. Mocht er nog een keer iets zijn, dan weet je ons te vinden.

Groet, Bianca
Ik zou graag een betalingsregeling willen treffen aangaande mijn openstaande factuur.
Reputatie 7
Badge +5
@BJM

Welkom op de Eneco Community!

Op het moment staat er een bedrag van €141 open, dit is inclusief incassokosten. Ik kan dit bedrag verdelen over twee termijnen waarvan je de eerste helft voor het begin van volgende maand dient over te maken. Ben je daarmee geholpen?

Groet, Denise
Ja prima.
Reputatie 5
Badge +5
@BJM dank voor je akkoord. Ik heb de regeling ingezet voor je zoals beschreven door collega moderator @DeniseMR. Je ontvangt hiervan nog netjes de bevestiging. De eerste termijn van 70,50 euro vragen we te betalen vóór 1 oktober 2019. Hopelijk ben je hiermee geholpen!

Reageer