Betalingsregeling treffen online lukt niet. | Eneco Community
beantwoord

Betalingsregeling treffen online lukt niet.

• 4 april 2019
  • 4 reacties
  • 288 Bekeken

De link om een betalingsregeling te treffen werkt niet, kunnen jullie me hierbij helpen? Het gaat om de eindnota.
icon

Beste antwoord door VincentN 4 april 2019, 14:42

Hi @Paard2019 ,

Goed dat je dit laat weten!

Er zijn geen technische problemen zie ik. Een regeling kan je inderdaad zelf treffen via Mijn Eneco.

Echter staat jouw nota sinds begin maart open en is er een herinnering verstuurd. Hierdoor kan je niet zelf de regeling treffen.
Daar helpt een medewerker je graag bij; bij deze dus! In hoeveel termijnen wil je de nota aflossen?

Groet, Vincent
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Hi @Paard2019 ,

Goed dat je dit laat weten!

Er zijn geen technische problemen zie ik. Een regeling kan je inderdaad zelf treffen via Mijn Eneco.

Echter staat jouw nota sinds begin maart open en is er een herinnering verstuurd. Hierdoor kan je niet zelf de regeling treffen.
Daar helpt een medewerker je graag bij; bij deze dus! In hoeveel termijnen wil je de nota aflossen?

Groet, Vincent
Als het zou kunnen graag in 4 termijnen. Alvast bedankt voor uw hulp!!
Reputatie 6
Badge +2
Dat kan!
Bij deze geregeld voor je.

Het eerste termijn vervalt begin volgende maand. Je krijgt van mij nog een schriftelijke bevestiging toegestuurd over de regeling.
Zorg voor tijdige betalingen van de aflossingen en je reguliere termijnen. Gebeurt dit niet dan bestaat de kans dat de regeling komt te vervallen.

Graag gedaan zover, @Paard2019, mooie dag nog 😉

Groet, Vincent
Hartelijk dank!!

Reageer