Betalingsregeling treffen | Eneco Community
vraag

Betalingsregeling treffen

• 19 februari 2019
  • 9 reacties
  • 174 Bekeken

Onlangs heb ik telefonisch een betalingsregeling gemaakt. Echter is hier iets niet goed gegaan want ik heb nog geen bevestiging gekregen. Uiteindelijk via de feedback knop in de Eneco om een reactie gevraagd, geen antwoord gehad. Toen via Facebook ook hier krijg ik geen reactie. Aangezien ik deze dagen aan het werk ben en ik niet in de gelegenheid ben om te bellen zou ik toch graag antwoord willen hebben.
Via de app en Facebook word gezegd dat je met een paar uur reactie krijgt, helaas is dit niet het geval.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
@Josno

Welkom op de Eneco Community!

Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Zo kunnen wij je gegevens erbij halen. En hoeveel termijnen had je in gedachten?

Alvast bedankt.

Groet, Denise
Reputatie 5
Badge +5
@jacqueline1984 hoe vervelend ook, dit is een logische opvolging omdat het al langer niet goed loopt met de betalingen. Zoals hierboven aangegeven adviseer ik om telefonisch contact op te nemen met de afdeling Credit Management. Daar kunnen als nog betaalafspraken gemaakt worden. In de toekomst is het ook verstandig om in kritieke achterstand situaties gelijk met ons te bellen. Via bijvoorbeeld het Eneco Forum en Facebook kan reactie langer uitblijven en dit kan leiden tot bijvoorbeeld slotsommaties of extra incassokosten.
@Jacqueline1984 ik zie dat er sinds vandaag geen meer met je getroffen kan worden omdat de achterstand te lang loopt nu. Daarom hebben wij jou een slotsommatie toegezonden vandaag per post. Helemaal niet leuk natuurlijk maar je kunt nog wel afspraken maken over de betalingen. Ik adviseer je daarom om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Credit Management 010 - 8921599. Ik adviseer je om de brief niet af te wachten maar direct vandaag nog contact op te nemen om vervelende consequenties te voorkomen. Succes hoor.
Dat is toch wel raar niet waar? Aangezien ik telefonisch contact heb gehad en ook nog geprobeerd heb op andere manieren (Facebook en de eneco app) contact te leggen.
Hoi,ik heb bij Eneco een bedrag achterstand van eindnota en ik ben geen klant meer.Ik wil graag betaaltermijnen regelen.Hoe kan ik dit doen? notanummer 686814816 op achternaam Storzynska Joanna Groeten
Reputatie 5
Badge +5
@Jacqueline1984 ik zie dat er sinds vandaag geen regeling meer met je getroffen kan worden omdat de achterstand te lang loopt nu. Daarom hebben wij jou een slotsommatie toegezonden vandaag per post. Helemaal niet leuk natuurlijk maar je kunt nog wel afspraken maken over de betalingen. Ik adviseer je daarom om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Credit Management 010 - 8921599. Ik adviseer je om de brief niet af te wachten maar direct vandaag nog contact op te nemen om vervelende consequenties te voorkomen. Succes hoor.
In 6 termijnen als dat mogelijk is?
Reputatie 5
Badge +3
Dit is op woensdag de 13e geweest rond 16.30.
Zou dit alsnog voor mij gedaan kunnen worden?
Groeten,
Jacqueline

Wat vreemd ik zie namelijk geen registratie hiervan. In hoeveel termijnen zou je graag een regeling willen treffen?

Groet, Audrey
Dit is op woensdag de 13e geweest rond 16.30.
Zou dit alsnog voor mij gedaan kunnen worden?
Groeten,
Jacqueline
Reputatie 5
Badge +3
Onlangs heb ik telefonisch een betalingsregeling gemaakt. Echter is hier iets niet goed gegaan want ik heb nog geen bevestiging gekregen. Uiteindelijk via de feedback knop in de Eneco om een reactie gevraagd, geen antwoord gehad. Toen via Facebook ook hier krijg ik geen reactie. Aangezien ik deze dagen aan het werk ben en ik niet in de gelegenheid ben om te bellen zou ik toch graag antwoord willen hebben.
Via de app en Facebook word gezegd dat je met een paar uur reactie krijgt, helaas is dit niet het geval.

Hoi @Jacqueline1984,

Leuk dat je ons via het forum hebt gevonden. Het is op dit moment erg druk, waardoor we via andere kanalen iets langer moet wachten op een antwoord. Sorry hiervoor! Ik zie helaas geen betalingsregeling, wil je toelichten wanneer je met ons gebeld hebt?

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen