Betalingsregeling opnieuw aangaan | Eneco Community
beantwoord

Betalingsregeling opnieuw aangaan

  • 21 maart 2019
  • 26 reacties
  • 779 Bekeken

Goedendag
Ik was er van overtuigd dat ik de regeling volgens de regels had voldaan
Maar nu krijg ik net een mail dat dit niet zo is
Waarschijnlijk door ziekenhuis opname langs me heen gegaan
Is het mogelijk om de regeling voort te zetten of opnieuw te starten
Dit is echt totaal niet mijn bedoeling geweest hiervoor mijn excuses ik hoop dat u me kan helpen evt mag 't ook via een privé berichtje
icon

Beste antwoord door DeniseMR 22 maart 2019, 09:53

Dag @Monique73,

Goed dat je hierover contact met ons opneemt, ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat. Ik heb de betalingsregeling hervat, hiervan ontvang je binnen 24 uur een bevestiging met alle betaaldata. Let op: het is niet mogelijk om de regeling een derde keer te hervatten. Ik raad je daarom aan de betaaldata goed in de gaten te houden.

Groet, Denise
Bekijk origineel

26 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Monique73,

Goed dat je hierover contact met ons opneemt, ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat. Ik heb de betalingsregeling hervat, hiervan ontvang je binnen 24 uur een bevestiging met alle betaaldata. Let op: het is niet mogelijk om de regeling een derde keer te hervatten. Ik raad je daarom aan de betaaldata goed in de gaten te houden.

Groet, Denise
Ik zou heel graag me regeling hervatte door privé omstandigheden helemaal vergeten te betalen
En zou evt de nieuwe maand erbij kunnen ga dan om 2 nota 's
Reputatie 5
Badge +5
@Monique73 ik heb jouw nieuw aangemaakte topic gekoppeld aan het topic wat je eerder bent gestart met ons aangaande dit onderwerp. Zoals collega Denise op 22 maart heeft aangegeven gaan we de regeling niet hervatten. Er is ondertussen zelfs al eens een vierde regeling ingezet, dit op 24/04, welke ook is komen te vervallen wegens niet nakomen van de betaalverplichting/gemaakte afspraken. Helaas betekent dit dat we hierover dus geen nieuwe afspraken meer gaan maken.
De regeling is helemaal afbetaald zou ik een nieuwe kunnen aanmaken voor 2 maanden
Reputatie 7
Badge +5
@Monique73

Ik zie dat de jaarnota inderdaad is afbetaald, bedankt!

Over welke nota wil je precies een betalingsregeling? En als ik het goed begrijp wil je het bedrag verdelen over 2 termijnen/maanden?

Groet, Denise
Over de 2 opstaande nota's en liefste in bv 5 termijnen
Reputatie 7
Badge +5
@Monique73

We kunnen de twee nota's (het voorschot voor mei en juni) over maximaal 4 termijnen verdelen, waarvan het eerste termijn voor 16 juni betaald dient te worden. Zullen we deze regeling voor je in orde maken?

Groet, Denise
Ja super fijn
Reputatie 7
Badge +5
@Monique73

Staat erin, je ontvangt hier binnen 24 uur een bevestiging van per e-mail.

Groet, Denise
Badge

Goedendag nu heb ik een betalingsregelin lopen maar nu is afgelopen maand dubbel afgeschreven door de bank maar  heb ik terug gestort en bleek dat het een storing was bij de bank nu is mijn vraag komt nu de  betalingsregeling te vervallen of wat kan ik hier nog aan doen ??

Gr jeroen 

 

Reputatie 7
Badge +5

@Noep 

Goed dat je het navraagt.

Kan je toelichten wat precies dubbel is afgeschreven? Ik zie dit namelijk niet direct terug in onze gegevens.

Groet, Denise

Badge

Denise mr ik zag dit van het weekend met het doen van administratie dus heb het bedrag terug gestoord ik denk nog niet verwerkt bij jullie maar mijn vraag is wat moet ik nou doen het gaat om het maandbedrag 

Reputatie 7
Badge +5

@Noep 

Het termijnbedrag van oktober wordt pas rond 27 oktober afgeschreven. Bedoel je die?

Groet, Denise

Badge

Nee die van 27 oktober moet wel lukken maar die van de vorige maand is verkeerd gegaan en op basis daarvan had ik een betalingregeling getroffen en die moest lukken maar als de bank door een storing 2e afschrijf boek ik er 1 terug maar achteraf is dat een fout van de bank geweest waardoor ik nu geen nieuwe betalingregeling kan treffen vandaar 

Reputatie 7
Badge +5

@Noep 

Je betalingsregeling is op het moment nog actief, dus daar hoef jij je nu geen zorgen over te maken. De laatste afschrijving die ik kan vinden is die voor het voorschot van september (€130) die op 27 september is afgeschreven. Een andere, recente afschrijving kan ik alleen niet terugvinden. Heb je enig idee wat er vermeld stond in de beschrijving?

Groet, Denise

Badge

Goedendag ik b3doel ook de afschrijving van september dat die niet gelukt 

Reputatie 7
Badge +5

@Noep 

Aha, duidelijk! En heb jij dit bedrag tot nu toe dus nog niet betaald?

Groet, Denise

Badge

Nee want ik heb het vandaag pas op me rekening gehad maar wat kan ik nu het beste doen ? Of wat zijn de mogelijkheden

Reputatie 7
Badge +5

@Noep 

In dat geval wil ik je vragen het bedrag vandaag nog naar ons over te maken. Ik houd dit in de gaten en zorg ervoor dat, zo nodig, de betalingsregeling weer wordt hervat.

Groet, Denise

Badge

Goedendag denise ik zal het morgen ochtend  overmaken maar op 27 oktober zou de betalingsregeling ( die vervallen is ) ook worden  afgeschreven worden gaat dat dan nog wel  lukken  omdat het weekend er ook tussen zit ? Of moet ik deze handmatig overmaken dan  ik hoor graag van je 

 

Gr jeroen 

Reputatie 6
Badge +2

Dit zou geen probleem moeten zijn. Wil je een seintje geven als je het bedrag hebt overgemaakt?

Badge

Ja gaan we zeker doen 

Ik hou jullie op de hoogte gr jeroen

Reputatie 7
Badge +5

@Noep 

Is het vandaag gelukt met overmaken? De stornering (het bedrag wat je hebt teruggehaald) is inmiddels verwerkt in ons systeem, wat betekent dat de betalingsregeling automatisch is komen te vervallen. Zodra wij weten dat jij het bedrag hebt overgemaakt, kunnen we de regeling er opnieuw inzetten.

Groet, Denise

Badge

Goedendag denise het geld is overgemaakt  als het goed is kan je het al zien gaat dan de oude regeling weer in werking  of is het mogelijk om het in wat meer termijnen te doen ik hoor graag van je Gr jeroen 

Badge

Want dan krijgen  we iets meer lucht zou fijn als het kan gr jeroen 

Reageer