Betalingsregeling opnieuw aangaan | Eneco Community
beantwoord

Betalingsregeling opnieuw aangaan

• 21 maart 2019
  • 9 reacties
  • 476 Bekeken

Goedendag
Ik was er van overtuigd dat ik de regeling volgens de regels had voldaan
Maar nu krijg ik net een mail dat dit niet zo is
Waarschijnlijk door ziekenhuis opname langs me heen gegaan
Is het mogelijk om de regeling voort te zetten of opnieuw te starten
Dit is echt totaal niet mijn bedoeling geweest hiervoor mijn excuses ik hoop dat u me kan helpen evt mag 't ook via een privé berichtje
icon

Beste antwoord door DeniseMR 22 maart 2019, 09:53

Dag @Monique73,

Goed dat je hierover contact met ons opneemt, ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat. Ik heb de betalingsregeling hervat, hiervan ontvang je binnen 24 uur een bevestiging met alle betaaldata. Let op: het is niet mogelijk om de regeling een derde keer te hervatten. Ik raad je daarom aan de betaaldata goed in de gaten te houden.

Groet, Denise
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Monique73,

Goed dat je hierover contact met ons opneemt, ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat. Ik heb de betalingsregeling hervat, hiervan ontvang je binnen 24 uur een bevestiging met alle betaaldata. Let op: het is niet mogelijk om de regeling een derde keer te hervatten. Ik raad je daarom aan de betaaldata goed in de gaten te houden.

Groet, Denise
Ik zou heel graag me regeling hervatte door privé omstandigheden helemaal vergeten te betalen
En zou evt de nieuwe maand erbij kunnen ga dan om 2 nota 's
Reputatie 5
Badge +5
@Monique73 ik heb jouw nieuw aangemaakte topic gekoppeld aan het topic wat je eerder bent gestart met ons aangaande dit onderwerp. Zoals collega Denise op 22 maart heeft aangegeven gaan we de regeling niet hervatten. Er is ondertussen zelfs al eens een vierde regeling ingezet, dit op 24/04, welke ook is komen te vervallen wegens niet nakomen van de betaalverplichting/gemaakte afspraken. Helaas betekent dit dat we hierover dus geen nieuwe afspraken meer gaan maken.
De regeling is helemaal afbetaald zou ik een nieuwe kunnen aanmaken voor 2 maanden
Reputatie 7
Badge +5
@Monique73

Ik zie dat de jaarnota inderdaad is afbetaald, bedankt!

Over welke nota wil je precies een betalingsregeling? En als ik het goed begrijp wil je het bedrag verdelen over 2 termijnen/maanden?

Groet, Denise
Over de 2 opstaande nota's en liefste in bv 5 termijnen
Reputatie 7
Badge +5
@Monique73

We kunnen de twee nota's (het voorschot voor mei en juni) over maximaal 4 termijnen verdelen, waarvan het eerste termijn voor 16 juni betaald dient te worden. Zullen we deze regeling voor je in orde maken?

Groet, Denise
Ja super fijn
Reputatie 7
Badge +5
@Monique73

Staat erin, je ontvangt hier binnen 24 uur een bevestiging van per e-mail.

Groet, Denise

Reageer