Betalingsregeling mislukt | Eneco Community
vraag

Betalingsregeling mislukt

Beste Eneco
In verband met het plotseling wegvallen van mijn baan, ben ik in een moeijlijke financiele situatie beland.
Het is mij nu dan ook niet gelukt om mijn termijnbedrag te betalen.
Echter had ik woensdag op mijn eneco gekeken
en daar stond dat ik betaald heb.
Ik heb op het moment nog veel andere schulden, waar ik oplossingen voor aan het vinden ben, en dit komt er nu nog eens bovenop.
Ik wil u dan ook hartelijk vragen of jullie de regeling met mij nog een keer kan treffen, en dat ik het openstaande bedrag van 155 euro in termijnen mag voldoen, want het is nu echt niet mogelijk voor mij.
Eind van deze maand zou ik een betaling kunnen doen, want dan verwacht ik wat geld.
Hoop op jullie begrip
M.A. van Straten kl.nr.*******

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hi @M.A. van Straten,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je het voorlegt.

Lastig van je baan, hopelijk weet je snel weer wat te vinden! Gezien de situatie denken we hierover graag met je mee.

We hervatten de regeling nog eenmaal, daarna is dat voor de termijnbedragen niet meer mogelijk.

Je ontvangt hiervan nog een bevestiging met de hoogte van het bedrag, aantal termijnen en voorwaarden vermeld.

Omdat dit een openbaar forum is, raden we af persoonlijk gegevens in topics te delen. Jouw klantnummer heb ik nu uit je bericht verwijderd.

Veel succes gewenst en laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen