Betalingsregeling | Eneco Community
beantwoord

Betalingsregeling

• 16 oktober 2019
  • 10 reacties
  • 128 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb 1 openstaande nota die ik niet in 1 keer kan betalen voor de betalings datum . Kan ik in termijnen betalen?

icon

Beste antwoord door VincentN 16 oktober 2019, 16:15

Ik kan niet vooraf voor jou bepalen wat jij wel of niet acceptabel vind om in het openbaar te bespreken. Daarom kies ik er voor om hier voorzichtig mee om te gaan.

We helpen daar waar we dat kunnen.
Als de incasso procedure dermate hoog oploopt dan kiest Eneco er soms voor om andere partijen in te zetten, denk aan incassobureau’s bijvoorbeeld.

In jouw geval zal de aanvraag voor een regeling kunnen plaatsvinden via het genoemde nummer. Niet via de reguliere klantenservice.

Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +2

Goedemorgen @Mariska1970,

Welkom op de Community van Eneco!

In het algemeen kunnen we wel afspraken maken.

Ik zal eerst met je mee moeten kijken naar de situatie, wil je daarom je klantnummer toevoegen aan je profiel?

Groet, Vincent 

Gedaan

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt, Mariska!

Ik zie dat je dezelfde vraag al hebt gevraagd via Facebook en dat mijn collega je heeft aangeraden om contact op te nemen met het incassobureau.
Daar word je verder geholpen. Dit kan dan via het nummer; 010-8921599

Groet, Vincent

Beetje raar dit. In andere posten zie je dat een regeling treffen wel kan , zelf met hogere nota' s en ik niet

Ik kan niet bellen heb geen beltegoed en op mijn werk mag ik niet bellen

Reputatie 6
Badge +2

Op het forum is het niet altijd fijn om specifieke details door te nemen, andere leden lezen ook mee en hoeven niet alles te weten.

Inhoudelijk is er een verschil, zonder dat ik daar hier verder over uitweid, en kan er niet direct een regeling getroffen worden. Dit antwoord heb je nu tweemaal van ons gehad.
Ik raad je daarom aan te bellen met het nummer dat ik eerder doorgaf. Wellicht dat je iemand anders zijn telefoon mag gebruiken of je probeerd het zodra je thuis bent.

Zoals ik al zei .Ik mag niet bellen op t werk en ik ben pas 17.30 thuis en dan is het te laat. Echt raar dit. Probeer het op te lossen maar krijg niet echt medewerking van jullie.

Reputatie 6
Badge +2

Je krijgt alle relevante informatie, Mariska!

Dat bellen voor jou niet mogelijk is daar kan ik helaas niet bij helpen.

Nee!! Niet ,Ik snap niet de jullie de ene hier wel mee helpen en de ander niet. Al leest de hele wereld mee daar zit ik niet mee. Maar laat maar ik neem wel een snipperdag om jullie te bellen. Ongelofelijk slecht dit

Reputatie 6
Badge +2

Ik kan niet vooraf voor jou bepalen wat jij wel of niet acceptabel vind om in het openbaar te bespreken. Daarom kies ik er voor om hier voorzichtig mee om te gaan.

We helpen daar waar we dat kunnen.
Als de incasso procedure dermate hoog oploopt dan kiest Eneco er soms voor om andere partijen in te zetten, denk aan incassobureau’s bijvoorbeeld.

In jouw geval zal de aanvraag voor een regeling kunnen plaatsvinden via het genoemde nummer. Niet via de reguliere klantenservice.

Reageer