betalingsregeling | Eneco Community
beantwoord

betalingsregeling

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Ik heb een hele hoge eindnota ontvangen. In de brief staat vermeld dat je via mijneneco een betalingsregeling kunt treffen. Dit is echter het niet geval. Hoe kan ik alsnog deze regeling aanvragen?
icon

Beste antwoord door Audrey 14 februari 2019, 10:54

Ik heb een hele hoge eindnota ontvangen. In de brief staat vermeld dat je via mijneneco een betalingsregeling kunt treffen. Dit is echter het niet geval. Hoe kan ik alsnog deze regeling aanvragen?

Hoi @Hanaa,

Goed dat je deze vraag op deze manier stelt. Het lukt inderdaad niet om via Mijn Eneco een regeling te treffen. Wil je telefonisch contact met ons opnemen om te kijken of er nog een mogelijkheid is?

Groet, Audrey

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Hanaa,

Goed dat je deze vraag op deze manier stelt. Het lukt inderdaad niet om via Mijn Eneco een regeling te treffen. Wil je telefonisch contact met ons opnemen om te kijken of er nog een mogelijkheid is?

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen