vraag

Betalingsregeling

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 5 reacties
Goedenavond,

Ik heb een achterstand van de termijn Oktober en een boete van totaal 116 euro. Kan ik hiervoor een betalingsregeling afspreken? Volgende maand krijg ik extra geld (kerstbonus), dan zou ik graag willen betalen.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Bolleke,

Welkom op de Community!

Goed dat je dit nagaat, ik kijk graag met je mee naar de mogelijkheden.

Ik zie dat we gisteren een incasso hebben uitgestuurd voor november. Dit gaat wel lukken?
Per welke datum zou je het totaal kunnen overmaken?

Groet, Vincent
De incasso van November kan ik uiterlijk 8 December betalen (door overschrijving). Van Oktober zou ik uiterlijk 25 December kunnen overmaken. Ik hoop dat er een regeling mogelijk is. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite !

Groet,
Bolleke
Reputatie 5
Badge +4
@Bolleke de termijn van november staat hier op betaald en de termijn van oktober + bijgekomen incassokosten staan nog open. Deze betaling kan ik niet meer uitstellen maar ik kan er wel een betalingsregeling inzetten. Voor ik dit doe wens ik wel te weten of de termijn van november nog gestorneerd wordt. Als dit namelijk gebeurd vervalt de regeling automatisch. We kunnen in dat geval beter wachten tot de storno zichtbaar is aan onze kant en voor de beide termijnen + incassokosten een regeling inzetten.

Ik lees het nog graag!
Beste Erica,

Het is inderdaad het geval dat de termijn van November gestorneerd wordt. Het voorstel wat je hebt gedaan lijkt mij uitstekend!

Met vriendelijke groet,
Bolleke
Reputatie 5
Badge +4
@Bolleke wil je ons einde van deze week nog even een seintje geven? Dan zetten we de afspraak er voor je in. Nu is de storno voor ons nog niet zichtbaar en staat de termijn van november nog op betaald. We moeten eerst wachten tot deze termijn ook weer zichtbaar open staat.
Natuurlijk, doe ik!
Alvast bedankt!

Prettige avond nog,
Bolleke
Beste Erica,

Ik heb een email gekregen met de betalingsherinnering van de nota van November.
Kun je nu de betalingsregeling voor me in orde maken alsjeblieft?

Met vriendelijke groet,
Bolleke
Reputatie 5
Badge +4
@Bolleke natuurlijk! 🙂 Ik heb de regeling er voor je ingezet. Dit met drie termijnen van 64 euro. De eerste termijn wordt afgeschreven op 30 december. Het gaat om twee termijnbedragen en de bijgekomen incassokosten over de maand oktober. De bevestiging komt jouw kant op.
Dankjewel!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen