Betalingen

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Sorry hoor. Maar jullie zijn al net zo erg op geld beluste monsters als jullie linkse bazen boven jullie! Bah! Door jullie staan er hier tig levens op de kop en heeft mijn kind geen eten meer!!! Weet je hoe dat voelt als moeder!? Misschien moeten ze jou eens al het leefgeld af pakken terwijl er goedwillig mee gewerkt word en jij er ALLES aan doet om je gezin te onderhouden maar ze toch per se op geld alleen belust blijven! Ik noem het meer onmenselijk en over lijken gaan! Al die zogenaamde bedrijven waar iedereen aan verplicht word!!! En dat ook nog bij mensen die goedwillig mee werken, maar omdat jullie blijkbaar wel op zaterdag geld eraf mogen halen maar er helaas niks gestort word op zaterdag !! Vreselijk! Jullie moeten je kapot schamen weet je dat!! Dit gaat ook al als een lopend vuurtje, dus veel klanten zullen jullie er niet meer bij krijgen !!! Probeer je hart eens terug te vinden ergens tussen jullie geldwolvengedrag!!! Zou je een stuk beter staan op t eind van je leven.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Dat je het niet eens bent met handelwijze van Eneco, dat is me duidelijk. Dat je hierdoor boos bent, is me ook duidelijk.
Maar even in alle eerlijkheid, ik spreek als normaal forumgebruiker, ik ben absoluut niet werkzaam bij of voor Eneco.
Ik lees verschillende woorden wat mijn doet vermoeden dat je onder bewindvoering staat (je heb het namelijk over leefgeld)? Als dit zo is, jou bewindvoerder is verantwoordelijk voor jou leefgeld, maar deze is ook verantwoordelijk voor dat jou vaste lasten betaald worden, dat jij geen nieuwe schulden meer maak, jou vaste lasten gaan voor je leefgeld, ook dit is in belang van het kind. Aangezien het kind er niet omgevraagd heeft om in de kouwe of donker te zitten.

Hopelijk heb je ondanks alles toch nog een fijne avond.
Reputatie 4
Badge +3
Mom35 wrote:

Sorry hoor. Maar jullie zijn al net zo erg op geld beluste monsters als jullie linkse bazen boven jullie! Bah! Door jullie staan er hier tig levens op de kop en heeft mijn kind geen eten meer!!! Weet je hoe dat voelt als moeder!? Misschien moeten ze jou eens al het leefgeld af pakken terwijl er goedwillig mee gewerkt word en jij er ALLES aan doet om je gezin te onderhouden maar ze toch per se op geld alleen belust blijven! Ik noem het meer onmenselijk en over lijken gaan! Al die zogenaamde bedrijven waar iedereen aan verplicht word!!! En dat ook nog bij mensen die goedwillig mee werken, maar omdat jullie blijkbaar wel op zaterdag geld eraf mogen halen maar er helaas niks gestort word op zaterdag !! Vreselijk! Jullie moeten je kapot schamen weet je dat!! Dit gaat ook al als een lopend vuurtje, dus veel klanten zullen jullie er niet meer bij krijgen !!! Probeer je hart eens terug te vinden ergens tussen jullie geldwolvengedrag!!! Zou je een stuk beter staan op t eind van je leven.

Goedemorgen @Mom35,

Goed dat je contact met ons opneemt via ons forum. Allereerst stel ik voorop dat we ons niet kunnen vinden in je uitspraken 'op geld beluste monsters als jullie linkse bazen boven jullie!'. Ik hoop dat je begrijpt dat we het erg belangrijk vinden om op een respectvolle manier te communiceren op dit forum. Op het moment dat er sprake is van leefgeld, dan lijkt het dat je onder bewind staat zoals @mAiden aangeeft. Kan dit kloppen?

We gaan dan graag met je bewindvoerder in gesprek hoe we dit kunnen oplossen. Als dit niet het geval is, dan willen we graag met jouw opnieuw in gesprek. Helaas in ons laatste contact is de verbinding verbroken en heeft mijn collega je geprobeerd terug te bellen. Ik hoop dat we dit nog samen kunnen oplossen.

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen