Betaling iDEAL werkt niet | Eneco Community
beantwoord

Betaling iDEAL werkt niet

Reputatie 1
Badge +2
Ik probeer mijn maandelijks nota te betalen via Ideal echter dit lukt niet. Na de selectie van de bank loopt het proces vast. Elke maand gaat het goed behalve nu. Is er misschien een storing?
icon

Beste antwoord door Danielle 17 maart 2017, 10:52

@Allen,

Helaas gaat het mis bij het betalen via iDEAL via onze site. We zijn ervan op de hoogte en werken hard aan een oplossing. We zijn er druk mee om het op te lossen. We zorgen ervoor dat het het later vandaag weer werkt.
Sorry voor het ongemak!

Bekijk origineel

11 Reacties

bij mij lukt het ook niet ik probeer het al 2 dagen
hetzelfde gedoe, proberen het ook al 2 dagen, maar het werkt gewoon niet. Kennelijk doen ze er niets aan.
Bij mij lukt het ook niet. Online hierover een vraag gesteld maar daar word je niet wijzer van. Dan maar gewoon betalen...
Reputatie 1
Badge +2
Moeten ze maar zorgen dat het werkt.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Helaas gaat het mis bij het betalen via iDEAL via onze site. We zijn ervan op de hoogte en werken hard aan een oplossing. We zijn er druk mee om het op te lossen. We zorgen ervoor dat het het later vandaag weer werkt.
Sorry voor het ongemak!
Zou prettig zijn voor de klant als het wordt gemeld dat het momenteel niet mogelijk is om te betalen met iDeal.
Nu heb ik het bedrag handmatig overgemaakt en wordt dit dus later pas bij jullie verwerkt, heeft dit consequenties als je "te laat" bent met betalen terwijl jullie systeem niet werkt? Want ik zou nu te laat zijn met betalen......
Reputatie 7
Badge +6
@Klavertje4Mama,

Als je het bedrag zelf overmaakt dan is het ook pas binnen 2 dagen verwerkt op jouw klantnummer net als met iDEAL. Dat je te laat bent zal loslopen hoor, we zijn gelukkig niet zo streng dat je gelijk een herinnering ontvangt als je 1 of 2 dagen te laat bent.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Het betalen via iDEAL kan weer, het is opgelost!
Beste Danielle,

weet je het zeker? Ik probeer het zojuist op 3 verschillende browsers, maar blijft nog net zo vastlopen als vanochtend en gisteren.
Reputatie 7
Badge +6
@Mpera,

Als je het eind van de dag probeert dan moet het goed gaan.
@Mpera,

Als je het eind van de dag probeert dan moet het goed gaan.

Gaan we doen, dank je.:)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen