beantwoord

Betaling Eneco Zuid Nederland

ik heb termijnbedrag overgemaakt naar ing rekening van eneco zuid nederland maar die schijnt niet meer te bestaan? waar blijft mijn geld nu dan?
icon

Beste antwoord door J.C.S. Hasselt 6 december 2018, 17:35

maar werd nu gezegd door eneco r.dam dat dat rek. nr . niet meer is namelijk.

ik weet van niets ook .

is toch raar.

betaal me scheel momenteel

Bekijk origineel

10 Reacties

Dat zal ongetwijfeld meer gebeuren.
Als je je klantnummer cq betalingskenmerk hebt gebruikt zal Eneco dat ongetwijfeld terug kunnen vinden.
Dit is een bekend probleem bij overnames.
En wellicht zal morgen een moderator nog aanvullende info via een privé-bericht vragen om dit op te lossen.
bent u medewerker van eneco?
Nee gewoon een forumlid.
Vandaar dat ik sprak over een moderator. Als er morgen een moderator online komt is dat te zien naast de foto van deze Webcare medewerk(st)er
oke

ik ben benieuwd dan.

dank voor info
Reputatie 7
Badge +4
Dag @J.C.S. Hasselt,

Welkom op de Eneco Community!

Heb je het bedrag overgemaakt naar NL98INGB0001074568?

Groet, Denise
ja klopt indd. naar dat rek.nr ja

heb voorheen ook al meerdere malen naar daar overgemaakt namelijk?
maar werd nu gezegd door eneco r.dam dat dat rek. nr . niet meer is namelijk.

ik weet van niets ook .

is toch raar.

betaal me scheel momenteel
Reputatie 5
Badge +4
@J.C.S. Hasselt ik help je graag verder! Er zijn twee betalingen binnengekomen bij ons, één op 30-10-2018 en één op 04-12-2018. Het rekeningnummer van Eneco Zuid Nederland blijft nog een jaar bestaan en betalingen die hierop binnenkomen worden naar ons doorgestuurd. Dit met een vertraging van maximaal 6 weken. Ik adviseer je vanaf nu de betalingen over te maken naar NL10ABNA0240120000.

Er staat momenteel nog 100 euro open. Dit is de termijn van oktober. Maak je deze nog naar ons over om incassokosten te voorkomen?
hallo Erica,

ja dat klopt van die betalingen,maar heb op die 29 okt ook 100,- naar eneco r.dam rek.nr.1200
overgemaakt dus 200 in totaal
en daarnaast +- 133,- naar dat flanderijn incasso en dan die 100 van 3 dec.

heb alle betalingen ook opgezocht en nagekeken maar heb afgelopen jaar ruim 2000 betaald aan jullie. klopt van geen kanten .uk woon alleen heb overal led verlichting koken doe ik niwt en ben overdags hele dag aan t werk.

en daarnaast zou ik van eon de 1e 6 mnd gratis stroom krijgen.

en ben de afgelopen 5 mnd ook noet aanwezig op adres dus verbruik niets momenteel .

dus neem aan dat ik een fiks bedrag terug krijg van dit jaar.

zou ik u mischien komende week telefonisch kunnen benaderen aub.

praat wat makkelijker ook.

of bel moj anders aub.

dank alvast en goed weekend.
ik
jurgen
Reputatie 7
Badge +4
@J.C.S. Hasselt

Wij hebben op 30 oktober maar één betaling ontvangen van €100, vandaar dat het voorschot van oktober momenteel nog open staat.

De jaarnota ontvang je komende februari waarin wij je verbruik van het afgelopen jaar opmaken. Voor andere vragen kan je ons telefonisch bereiken op 088 - 8 955 955 (gebruikelijke belkosten) of je kan je vraag hier stellen. Via de Community nemen wij geen telefonisch contact op.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen