Betalen voor telefonisch contact | Eneco Community

Betalen voor telefonisch contact

Moeten wij als klant betalen ( bij Eneco € 0,45 per gesprek ) om met Eneco in contact te kunnen komen, ook als het probleem bij Eneco zit?

Is dit niet een manier om de helpdesk mede te laten financieren door de klant!

Eneco wil graag, dat wij van hun producten afnemen, maar service is een vreemd woord in deze!

4 Reacties

Hoi L. Harmsen,

Vele bedrijven bedienen zich van deze methode; helaas niets vreemds dus!
In het verleden is al veel; ook door mij; hier over gemopperd.
Voor zo ver ik het begrepen heb; heeft Eneco zich dat wel aangetrokken en er schijnt op termijn een gewoon 010 nummer te komen.

Maar nu je het forum hebt gevonden kan je gratis ook hier een contact met Eneco starten.
Een van de moderators zal zorgen voor beantwoording van je vraag; verzoek om info enz.
Dat alles gaat snel en makkelijk. Eventueel kan een forumlid je ook nog behulpzaam zijn.

Dus dat is een prima service van Eneco!

En betreft het privacy gevoelige zaken dan kan je in een privé-sessie met een moderator verder communiceren.

Ik zou zeggen probeer deze gratis service eens uit...............
Brandje, bedankt voor de reactie en tip, maar, dat vele bedrijven het doen, wil nog niet zeggen, dat het gewwon is en wij erin moeten berusten. Een stapje in het buitenland heeft mij laten zien, dat bedrijven hun deur konden sluiten omdat ze geen free call nummer hadden, wat een contrast met het moeten betalen voor een hepldesk.

Verder ben ik iemand van het gesproken woord en stel ik persoonlijk contact zeer op prijs en haat ik het om te moeten converseren via een toetsenboard.
Ach berusten deden we hier op het forum niet!
Dat schreef ik dus, want kennelijk heeft Eneco geluisterd naar z'n klanten.
Zo heeft bv de ING haar 0900 nr voor de klantenservice ook sinds vorig jaar afgeschaft.

En inderdaad de manier van communicatie verschilt per individue.
Gelukkig zijn we niet allemaal gelijk; jij zal dus voorlopig nog even €0,45 moeten betalen.

Ik houd het nog maar even bij het digitale contact; gaat me prima af en kan ik ook doen buiten kantoortijden!
Reputatie 7
Badge +6
Beste L. Harmsen

Welkom op de community en bedankt voor je bericht, je vraag is al vaker gesteld op de community, zoals in dit topic
Wanneer je het liefst iemand telefonisch spreekt en daar geen € 0,45 voor betaald, dan kun je gebruik maken van het contactformulierop de website, we proberen dan altijd in eerste instantie telefonisch contact op te nemen.

Groet,

Folkert

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen