Betaalwijze aanpassen naar iDeal | Eneco Community

Betaalwijze aanpassen naar iDeal

• 25 mei 2012
  • 3 reacties
  • 658 Bekeken

Op de afgelopen tremijnspecificatie stond aangegeven dat er per 1 juli betaald moet worden voor betaling per acceptgiro. Om betalingskosten te vermijden kan er voor automatische incasso gekozen worden, of voor nota per e-mail. Deze tweede optie kan ik op Mijn Eneco niet vinden, hoe moet ik dit regelen?

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Beste Margot,

Leuk dat je ons forum hebt gevonden! Ik heb meegekeken op Mijn Eneco. Als je onder het kopje "Uw Klantgegevens" op "wijzigen" klikt achter "betaalgegevens", kun je kiezen tussen betaling via acceptgirokaart, automatische incasso of iDeal. Als je kiest voor iDeal ontvang je de nota voortaan per e-mail en levert een korting op van € 1,19 per maand. Je zit dan nog steeds aan dezelfde vervaldatum verbonden als wanneer je per acceptgirokaart betaalt. Bij een automatische incasso kies je zelf de datum waarop we maandelijks van je rekening incasseren.

Laat je me hier nog weten of het is gelukt?

Groet,

Mike
Beste Mike,

Bedankt voor je antwoord! Is het dan ook mogelijk om vanaf verschillende rekeningnummers te betalen (studentenhuis, we betalen om en om).

Groet,
Margot
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Margot,

Graag gedaan! Nee, het is de bedoeling dat je ons het rekeningnummer doorgeeft waarvan je maandelijks de rekeningen betaalt. Als het niet anders kan en de betaling wordt iedere maand vanuit een ander rekeningnummer voldaan, adviseer ik je per acceptgirokaart te betalen. Mocht je onderling toch kunnen regelen dat jullie iedere maand hetzelfde rekeningnummer gebruiken, kun je kiezen voor de betaalwijze iDeal.

Groet,
Mike

Reageer