Betaalmethode wijzigen werkt niet | Eneco Community
beantwoord

Betaalmethode wijzigen werkt niet

• 6 juni 2017
  • 6 reacties
  • 124 Bekeken

Een aantal keer heb ik geprobeerd via 'mijn eneco' mijn betaalmethode te wijzigen, maar alsnog ontvang ik mijn nota per post. Ik wil gewoon dat het via de automatische incasso werkt, maar iedere keer wanneer ik de betaalmethode bij mijn gegevens probeer aan te passen krijg ik een uitroepteken in een grijs balkje in beeld. Na naar beneden gescrollt te hebben zie ik nog steeds staan dat ik nota's per post ga ontvangen. Ik heb daarnaast geen bevestigings e-mail ontvangen van het wijzigen van de betaalmethode.
Ik vind het een erg vervelend probleem, aangezien ik na een keer op vakantie geweest te zijn al een aanmaning heb ontvangen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door EvavdZ 7 juni 2017, 08:38

@L. Obbens,

Welkom! :)

Wat een vervelend probleem. Het is duidelijk dat er iets misgaat op onze site, onze excuses hiervoor. Ik pas de betaalwijze graag voor je aan. Wil je voor de zekerheid jouw rekeningnummer via een privébericht aan me toesturen? Dan maak ik het direct voor je in orde.
Bekijk origineel

6 Reacties

Ik denk even mee.
Ik krijg bij het doorvoeren van een wijziging dit beticht;

Dus moet je wellicht voor wijziging eerst opnieuw inloggen?
En wordt de wijziging dan wel definitief doorgevoerd?
ik heb al meerdere keren opnieuw ingelogd. Ik heb ook al een andere webbrowser geprobeerd voor de zekerheid, maar zonder succes.
Aii jammer, dan zal een moderator toch verheldering moeten brengen en die kan uiteraard ook de wijziging doorvoeren.

Daar is dan nu toch even het wachten op.
Het enige dat ik te zien krijg is dit grijze balkje met een uitroepteken er in.
Oké duidelijk. Misschien ligt die module op de site er even uit.
Ik kan me niet herinneren zo'n "uitroepteken" melding hier eerder gezien te hebben.

Dus nog even afwachten op nadere info van een moderator.
Reputatie 4
Badge +4
@L. Obbens,

Welkom! :)

Wat een vervelend probleem. Het is duidelijk dat er iets misgaat op onze site, onze excuses hiervoor. Ik pas de betaalwijze graag voor je aan. Wil je voor de zekerheid jouw rekeningnummer via een privébericht aan me toesturen? Dan maak ik het direct voor je in orde.

Reageer