alles fout | Eneco Community
beantwoord

alles fout

  • 6 september 2014
  • 40 reacties
  • 1335 Bekeken

heb nieuwe huis ben gescheiden dus al vanaf 2juli aangemeld bij eneco,en gelijk problemen ben ik eindelijk bij netwerk aangemeld maar nu klop het nog niet.
heb een contract van 3 jaar vast afgesloten voor 2 personen 1 meterstand en niet 2 en automatisch incasso en wat sta er op mijn site variabel niet vast niet automatisch van bank af nou als ik er nog weg ken komen ga ik ga lijk maandag maar weer bellen voor de zoveelste keer
icon

Beste antwoord door MartijnvdV 9 september 2014, 11:32

Beste dijnphna, fijn dat je de weg naar ons forum gevonden hebt en hier je onvrede kenbaar maakt. Ik begrijp dat je duidelijkheid wilt. Om die reden heeft mijn collega je gisteren een e-mail gestuurd waarin ze helderheid verschaft. Je hebt namelijk wel degelijk een 3-jarige overeenkomst tot 1 juli 2017. Daarnaast betaal je via automatische incasso, met als voorkeursdatum de 25ste. Dit staat ook op jouw Mijn Eneco vermeld.

Omdat je een dubbele meter hebt, hebben we ook twee standen voor elektriciteit genoteerd. Je wordt ook afgerekend tegen een dag- en nachttarief. Als je hier geen gebruik van wilt maken, kan ik dat eventueel stopzetten voor je. Als dat het geval is, verneem ik het graag.

Ik hoop dat je vraag hiermee naar tevredenheid is beantwoord. Als er toch iets is, laat het dan gerust weten.

Groet Martijn
Bekijk origineel

40 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Hallo welkom op het forum.

Wacht even maandag af, voordat je gaat bellen. In het weekend zijn er geen moderators van Eneco aanwezig. Ik verwacht dat ze maandag hier je probleem zullen gaan oppakken. Zo niet dan even een pb tje sturen naar mike of kelly of martijnvd.

Dit kun je doen, door kun foto (met eneco logo) op te zoeken en op klikken. In de rechterkant staat dan de optie prive bericht sturen. Suc6
Reputatie 4
Badge
Beste dijnphna, fijn dat je de weg naar ons forum gevonden hebt en hier je onvrede kenbaar maakt. Ik begrijp dat je duidelijkheid wilt. Om die reden heeft mijn collega je gisteren een e-mail gestuurd waarin ze helderheid verschaft. Je hebt namelijk wel degelijk een 3-jarige overeenkomst tot 1 juli 2017. Daarnaast betaal je via automatische incasso, met als voorkeursdatum de 25ste. Dit staat ook op jouw Mijn Eneco vermeld.

Omdat je een dubbele meter hebt, hebben we ook twee standen voor elektriciteit genoteerd. Je wordt ook afgerekend tegen een dag- en nachttarief. Als je hier geen gebruik van wilt maken, kan ik dat eventueel stopzetten voor je. Als dat het geval is, verneem ik het graag.

Ik hoop dat je vraag hiermee naar tevredenheid is beantwoord. Als er toch iets is, laat het dan gerust weten.

Groet Martijn
Hoi
ja ik zag het toen ik de mail kreeg nou fijn dat het nu goed gaat .en ja wil graag 1 meter en niet 2 ik vind 2 niet nodig ben alleen dus zie daar de nut niet van in al vast heel erg bedankt
Gr Dijnphna
Reputatie 4
Badge
Hoi dijnphna, ik heb het op jouw verzoek om laten zetten naar enkeltarief. Ik wens je een fijne dag verder. Groet Martijn
Reputatie 7
Badge +7
Hoi dijnphna, ik heb het op jouw verzoek om laten zetten naar enkeltarief. Ik wens je een fijne dag verder. Groet Martijn

Het zou mss interessant zijn voor @dijnphna als het verschil
( misschien kosten besparing)
uitgelegd word tussen enkel en dubbel tarief ?
Reputatie 4
Badge
.en ja wil graag 1 meter en niet 2 ik vind 2 niet nodig ben alleen dus zie daar de nut niet van in al vast heel erg bedankt

Denk dat ze dat al weet, en anders even op het forum zoeken, kom je dat vast wel tegen.
Hoi dijnphna, ik heb het op jouw verzoek om laten zetten naar enkeltarief. Ik wens je een fijne dag verder. Groet Martijn

Het zou mss interessant zijn voor @dijnphna als het verschil
( misschien kosten besparing)
uitgelegd word tussen enkel en dubbel tarief ?


Hoi Jan,

In een eerder bericht wordt gesteld dat er een Email is gezonden, waarin helderheid is verschaft.
Reputatie 4
Badge
@dijnphna, is er daadwerkelijk al wat geregeld?
Ja want dat is de Email kennelijk uitgelegd; even terug lezen.........
Reputatie 4
Badge
Hoi dijnphna, ik heb het op jouw verzoek om laten zetten naar enkeltarief.
Na dit het bericht van Martijn heeft dijnphna niet meer gereageerd, dus teruglezen?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi dijnphna, ik heb het op jouw verzoek om laten zetten naar enkeltarief. Ik wens je een fijne dag verder. Groet Martijn

Het zou mss interessant zijn voor @dijnphna als het verschil
( misschien kosten besparing)
uitgelegd word tussen enkel en dubbel tarief ?




Hoi Jan,

In een eerder bericht wordt gesteld dat er een Email is gezonden, waarin helderheid is verschaft.


Ton,

ik lees nergens dat in die mail uitleg is gegeven , of het wel of niet voordeliger is voor topic starter om
wel of geen dubbel tarief te hebben.

jammer dat de topic starter niet meer reageert.
deze zal wel tevreden zijn met de oplossing .
Reputatie 4
Badge

jammer dat de topic starter niet meer reageert.
deze zal wel tevreden zijn met de oplossing .

Ga er maar van uit dat als ze niet meer reageren het opgelost is. Blijft jammer dat ze dan niet meer reageren.:(
hoi.
voor zo ver ik ken zien is het opgelost maar zie nog wel dat hoog tarief nog wel gewoon door loop
ik woon alleen dus tegen die tijd dat het in ga. ga ik naar bed en tegen die tijd dat ik wakker ben is het afgelopen dus dan sta er bij mijn niks aan dus zie er niet het nut er van in om dubbel te nemen. ben al zuinig heb overal led in
ik woon alleen dus tegen die tijd dat het in ga. ga ik naar bed en tegen die tijd dat ik wakker ben is het afgelopen dus dan sta er bij mijn niks aan dus zie er niet het nut er van in om dubbel te nemen. ben al zuinig heb overal led in

Hoi dijnphna,

Dat heb je dus perfect geregeld, want ik jouw geval ben je dus altijd duurder uit!
Een dubbeltarief zou voor jou een duurder vastrecht worden en het omslagpunt 40% zal je nooit bereiken!

Enkeltarief in jou geval dus een perfecte keuze!!
Reputatie 4
Badge
ik woon alleen dus tegen die tijd dat het in ga. ga ik naar bed en tegen die tijd dat ik wakker ben is het afgelopen dus dan sta er bij mijn niks aan dus zie er niet het nut er van in om dubbel te nemen. ben al zuinig heb overal led in
Bedankt voor de terugkoppeling. Helemaal duidelijk nu.
Reputatie 4
Badge
Hoi dijnphna, het is inmiddels omgezet naar enkeltarief hoor, daar heb je dus geen omkijken meer naar. En je hebt inderdaad hiermee een goede keus gemaakt gezien je verbruik.

Groet Martijn
Hoi dijnphna, het is inmiddels omgezet naar enkeltarief hoor, daar heb je dus geen omkijken meer naar. En je hebt inderdaad hiermee een goede keus gemaakt gezien je verbruik.

Groet Martijn


Hoi Martijn,

Bedankt voor de controle; het was dus, zoals we al aannamen een terechte keuze!
Weer een tevreden klant, ja toch..........
Reputatie 4
Badge
Kijk dat is een stukje zekerheid en rust voor dijnphna.
Allemaal heel erg bedank voor jullie hulp .ben zeker blij dat alles nu goed loop.
Kijk dat is weer erg leuk om te horen!!
Graag gedaan!
ik zag dat het nacht tarief meter nog steeds door tel maak dat wat uit of hoef ik daar niet meer naar te kijken en hoe ken ik dat op mijn site van eneco zien of er nu laag of hoog tarief sta
De nachttarief meter blijft gewoon doorlopen. Als de jaarnota wordt opgemaakt worden beide meters simpelweg bij elkaar opgeteld en wordt het totaal tegen enkel tarief afgerekend als je met Eneco enkel tarief hebt afgesproken.
Reputatie 4
Badge
Allemaal heel erg bedank voor jullie hulp .ben zeker blij dat alles nu goed loop.
Dat is goed om te horen dijnphna 🙂


hoe ken ik dat op mijn site van eneco zien of er nu laag of hoog tarief sta


Ik vergat er nog bij te zeggen dat je dat kan zien door in te loggen op "Mijn Eneco" en dat te kiezen voor producten.
Je ziet dan of je enkel of dubbel tarief hebt.

Reageer