Afschrijvingen na opzeggen contract | Eneco Community
beantwoord

Afschrijvingen na opzeggen contract

• 5 februari 2019
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Ik heb mijn contract bij Eneco opgezegd per december 2018, echter zie ik dat er voor zowel januari als februari nog een bedrag van 11,70 is afgeschreven van mijn rekening. Ik ben benieuwd waar deze kosten vandaan komen?
icon

Beste antwoord door Audrey 5 februari 2019, 15:12

Ik heb mijn contract bij Eneco opgezegd per december 2018, echter zie ik dat er voor zowel januari als februari nog een bedrag van 11,70 is afgeschreven van mijn rekening. Ik ben benieuwd waar deze kosten vandaan komen?

Goedemiddag Nanda,

Goed dat je contact met ons opneemt. Je maakt nog gebruik van een huurapparaart. Om deze reden schrijven we nog een bedrag van je rekening.

Groet, Audrey
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Goedemiddag Nanda,

Goed dat je contact met ons opneemt. Je maakt nog gebruik van een huurapparaart. Om deze reden schrijven we nog een bedrag van je rekening.

Groet, Audrey
Hi Audrey,

Bedankt voor je reactie! Kun je mij vertellen om welk huurapparaat het gaat? Ik heb hier nooit een contract voor getekend. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Nanda

Reageer