Achterstand | Eneco Community
vraag

Achterstand

Hallo, Ik zit in de Wsnp en heb momenteel 2 mnd achterstand. Dit wil ik graag inlopen, dit is gekomen doordat ik de schoolkostenvergoedingen voor mijn zoon moest betalen omdat hij geen Duo kreeg en anders niet naar school kon. Nu kan ik dit betalen met extra €70, per maand . Is dit akkoord en kunt u dit naggan voor mij,
met vriendelijke groet,
Anneke

2 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi @Annekevander,

Bedankt voor jouw bericht, goed dat je hierover contact zoekt. Begrijpelijk dat je keuzes moet maken.

Via het forum kan ik geen regeling met je treffen maar ik help je graag op weg.

Je kunt dit voorleggen aan mijn collega's van onze afdeling Credit Management, zij kunnen mogelijkheden met je bespreken.

Op werkdagen kun je hen bereiken via 010 892 15 99 tussen 9:00 uur en 17:00 uur.
Reputatie 7
Badge +8
Aangezien je in de WSNP (Wettelijke schuldsanering) zit heb je tijdens het WSNP-traject geen zeggenschap meer over je boedel. Ook geldt er tenminste 13 maanden een postblokkade.
Overleg dit zeer goed met je WSNP bewindvoerder en eventuele beschermingsbewindvoerder, anders kan dit wel eens je schone lei in de weg gaan zitten 😉

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen