ik zou graag een betalingsregeling willen aanvragen voor de laatste 2 nota’s. Indien mogelijk zou ik deze in 6 termijnen willen betalen.
Via “mijn Eneco” lukte dit niet helaas...
bedankt voor je antwoord, dat is vreemd want ik heb al eens eerder dezelfde regeling getroffen? Dit was totaal geen probleem. Als ik een regeling kan treffen over de twee openstaande nota’s kan de termijn van oktober gewoon afgeschreven worden.
Goedendag, nogmaals bedankt voor uw antwoord.
Ik begrijp waar het verschil in zit.
Echter kan ik helaas de opstaande nota’s echt niet ineens betalen.
Door medische omstandigheden (operaties) heb ik meer dan een half jaar niet kunnen werken en heb daardoor veel minder inkomsten gehad.
Hierdoor heb ik helaas achterstanden opgelopen en nu probeer ik die netjes weg te werken.
Ik hoop daarom dat u toch iets voor mij kunt betekenen in de vorm van een betalingsregeling.
Oké, we waarderen dat je na deze moeilijke situatie zo je best doet. We kunnen een uitzondering maken door de twee maandtermijnen te verdelen over 4 termijnen van €108 waarvan het 1e termijn eind deze maand wordt geïncasseerd. Ben je hiermee geholpen?
Excuses de mail dat ik antwoord hier had was bij ongewenst terecht gekomen. Liever zou ik in 6 termijnen betalen, maar indien dit niet mogelijk is waardeer ik uw aanbod en hulp en ga daar dan graag mee akkoord!
Bedankt voor je bericht . We maken een uitzondering en de twee maandtermijnen verdeel ik over 6 maanden. Dat wordt €72 per maand waarvan de eerste termijn eind deze maand wordt geïncasseerd.
Vul je e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.