Aanvraag betalingsregeling | Eneco Community
beantwoord

Aanvraag betalingsregeling

Badge
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 7 reacties
Goedemorgen,

ik lees overal op de community dat men een betalingsregeling kan treffen via “mijn eneco” echter zie ik deze optie nergens terug.

Wegens omstandigheid en geen andere optie momenteel zou ik de laatste 2 nota’s graag in 6 termijnen willen betalen.

Kunt u dat hier voor mij regelen?
icon

Beste antwoord door Audrey 12 maart 2019, 10:54

iCKYNiC wrote:

De incasso welke eind maart plaats vind? Dat is geen probleem!

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb een betalingsregeling voor je in orde gemaakt en je ontvangt binnen enkele dagen een bevestiging.

Groet, Audrey

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
iCKYNiC wrote:

Goedemorgen,

ik lees overal op de community dat men een betalingsregeling kan treffen via “mijn eneco” echter zie ik deze optie nergens terug.

Wegens omstandigheid en geen andere optie momenteel zou ik de laatste 2 nota’s graag in 6 termijnen willen betalen.

Kunt u dat hier voor mij regelen?

Hoi @iCKYNiC,

Bedankt voor je bericht. We hebben de mogelijkheid om je een betalinsgregeling aan te bieden als de toekomstige automatische incasso niet gestorneerd. Is dit mogelijk?

Groet, Audrey
Badge
Reputatie 5
Badge +3
iCKYNiC wrote:

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb een betalingsregeling voor je in orde gemaakt en je ontvangt binnen enkele dagen een bevestiging.

Groet, Audrey
Badge
Heel fijn. Hartelijk dank!
Ik heb jaarnota gekrijge en Ik wil de betaling verdelen.
Reputatie 7
Badge +4
@M.K. Kicke,

Welkom op de Eneco Community!

In hoeveel termijnen kan je de jaarnota betalen?

Groet, Denise
in 6 termijnen
Reputatie 5
Badge +4
@M.K. Kicke dat is prima. Het totale af te betalen bedrag is €677,03. Dit bestaat uit de bijbetaling op de jaarnota en nog een deel van de termijnbetaling van februari, dit bedraagt nog 100 euro. De betalingsregeling is nu ingezet met 6 termijnen van €112,84. De vervaldatum van iedere termijn valt steeds op de 27ste van de maand. Dat betekent dat het voor die datum binnen moet zijn. Deze regeling staat los van de huidige maandtermijn van €50 euro. Er komt een bevestiging jouw kant op waarin de afspraken zijn bevestigd.
dziękuję

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen