Aanmaningskosten | Eneco Community

Aanmaningskosten

Waarom incasseert Eneco dwangmatig, digitaal, onontkoombaar aanmaningskosten die in geen verhouding staan tot de werkelijk door hen gemaakte aanmaningskosten, nota bene over wel betaalde bedragen ? Waarom in gods naam, er komt geen mensenhand aan te pas: 40 euro op 120 euro !

Banken, verzekeraars, deurwaarders, Famed, de meest hardvochtige debiteuren doen dat zelfs niet.

2 Reacties

Toon, ook zo iets afschuwelijks. Als u niet meer gaat betalen, dan geven we de buitentemperatuur niet meer: wansmakelijk werkelijk, typisch Eneco.
Reputatie 5
Badge +2
Hallo @R.M.H. Dijkema,

Leuk je hier op onze Community te zien. Welkom!

Het in rekening brengen van aanmaningskosten is een punt die je kan teruglezen in de voorwaarden.
Na eerst een kosteloze herinnering te sturen zullen we inderdaad sommatiekosten in rekening brengen als een betaling uitblijft.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je maandtermijnen vaak te laat betaald worden.

Jammer dat dit zoveel aanstoot geeft.
Ik kijk graag met je mee naar een blijvende oplossing; wist je dat je bij een automatische incasso zelf kan bepalen op welk moment van de maand er geïncasseerd gaat worden? Wellicht handig om je voorkeur aan te passen en zo meer ruimte creëren voor de incasso's.
Ik hoor graag van je wanneer dit het beste voor je uitkomt.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen