Aanbieding andere firma | Eneco Community
beantwoord

Aanbieding andere firma

• 18 september 2018
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

Beste,

mijn contract loopt over een jaartje af ongeveer. Ik heb nu een aanbieding gekregen van een andere partij die toch weer 15€ per maand goedkoper kan.

kunnen jullie mij ook een passende anabieding maken?
icon

Beste antwoord door VincentN 19 september 2018, 08:47

Goedemorgen @B.R. Hamstra,

Welkom op onze Community!

Het vergelijken van energie leveranciers op basis van maandtermijnen is niet altijd de beste manier.
Ik raad je aan om vooral naar tarieven te kijken, zo weet je precies of je goedkoper uit gaat zijn. Zorg er tevens voor dat de betreffende leveranciers wel met dezelfde waarden rekenen.

Een aanbod kan altijd en dat verzorg ik graag voor je.
Mijn collega's zullen telefonisch contact opnemen, wanneer komt dit het beste voor je uit?

Groet, Vincent
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @B.R. Hamstra,

Welkom op onze Community!

Het vergelijken van energie leveranciers op basis van maandtermijnen is niet altijd de beste manier.
Ik raad je aan om vooral naar tarieven te kijken, zo weet je precies of je goedkoper uit gaat zijn. Zorg er tevens voor dat de betreffende leveranciers wel met dezelfde waarden rekenen.

Een aanbod kan altijd en dat verzorg ik graag voor je.
Mijn collega's zullen telefonisch contact opnemen, wanneer komt dit het beste voor je uit?

Groet, Vincent
Beste Vincent,

was gebaseerd op mijn verbruik van vorig jaar. Maar graag ontvang ik van jullie een goed aanbod. Telefonisch komt mij dat het beste uit na 17.00 vandaag.

gr Bart
Reputatie 5
Badge +2
Top! Dank voor je snelle reactie Bart.

In mijn verzoek heb ik aangegeven dat je na 17:00 uur het beste te bereiken bent. Hopelijk lukt dat vandaag nog.
Ik hou wel rekening met een beetje speling, afhankelijk van de drukte op de betreffende afdeling.

Fijne dag voor nu!

Groet, Vincent
Beste,

ik ben nog niet gebeld. Mag ook gerust op andere tijdstippen!

Gr Bart
Reputatie 5
Badge +5
@B.R. Hamstra, zonde dat je nog geen contact hebt gehad. Ik heb voor je geregeld dat je vandaag alsnog wordt gebeld! 🙂
Badge
ik heb met u ook over hetzelfde onderwerp gehad voor mijn vader en moeder die al 30 jaar klant van Eneco zijn en 2500,00 euro per jaar betalen maar ik heb gebeld naar Eneco voor mijn vader en moeder maar het kon niet goedkoper alleen met een drie jarig contract maar er zijn energie leveranciers die een welkom bonus geven alleen nieuwe klanten word er door Eneco gezecht

Reageer