Waarom neemt Eneco mijn type CV ketel niet in onderhoud | Eneco Community
beantwoord

Waarom neemt Eneco mijn type CV ketel niet in onderhoud

• 11 september 2019
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Net verhuisd en het leek ons handig ons ketel onderhoudsabonnement van Eneco ook hier te nemen. Afspraak gemaakt, Eneco monteur komt langs, kijkt naar de ketel, een Daalderop Combinair, pleegt een belletje en zegt dat die ketel niet door Eneco wordt onderhouden en is binnen 5 min weer vertrokken.
Waarom kan/wil hij niet zeggen.

Geen fijn idee als je een nieuw huis hebt. Zeker nu net de koude dagen er weer aan komen.
Wat is de reden dat Eneco deze ketel niet wil onderhouden ?
icon

Beste antwoord door Folkert 11 september 2019, 14:37

@PaulvanWandelen

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt🙄. De reden dat we de ketel niet in onderhoud nemen is dat we geen monteurs hebben die dit onderhoud uit kunnen voeren. Eigenlijk had van te voren aan je gevraagd moeten worden welk type ketel je bezit zodat dit meteen duidelijk gemaakt kon worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@PaulvanWandelen

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt🙄. De reden dat we de ketel niet in onderhoud nemen is dat we geen monteurs hebben die dit onderhoud uit kunnen voeren. Eigenlijk had van te voren aan je gevraagd moeten worden welk type ketel je bezit zodat dit meteen duidelijk gemaakt kon worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,

Folkert
Gaat Toon dan wel werken met deze ketel ? Die is namelijk net daarvoor gemonteerd
Reputatie 7
Badge +6
@PaulvanWandelen

Toon kan prima overweg met deze ketel in tegenstelling tot onze monteurs..
Ok , dank je wel voor je snelle reaktie Folkert

Reageer