Verzegelde warm water leiding lekt | Eneco Community
beantwoord

Verzegelde warm water leiding lekt

• 2 april 2016
  • 6 reacties
  • 503 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 13 reacties
Een jaar geleden is door een Eneco monteur een nieuwe warmwater meter geinstalleerd. Er is toen een blauwe verzegeling over de aansluiting met de pijp geklikt. Echter, hier kwam water vandaan wat in stroompjes uit de blauwe verzegeling kwam. Ik heb Eneco geprobeerd te bereiken, maar het was net buiten beluren. Een bakje eronder liep al snel vol. Dus ik heb besloten de verzegeling te verbreken en de bout aan te draaien. Daarmee is het probleem opgelost. Moet ik dit officieel melden (ik heb een filmpje gemaakt van het lekken voordat ik het zegel heb verbroken) en moet een monteur langskomen voor een nieuwe verzegeling?
icon

Beste antwoord door Erica 4 april 2016, 10:08

@Inal

Wat een verhaal zeg! Goed dat je dit meld en hebt gefilmd inderdaad.

Mijn advies is om contact op te nemen met de storingsdienst via 0800 0072. Dan kan er iemand langskomen.

Succes!
Bekijk origineel

6 Reacties

Een zegeling verbreken in een noodgeval, moet kunnen vind ik.
Dat je het moet melden tvv problemen in de toekomst lijkt me evident.

Goed dat je er een filmpje van hebt gemaakt.

Door deze melding hier zal maandag ivm het weekend as een moderator je verder van dienst zijn en dan zal je ook vernemen hoe dit verder moet worden opgelost.
Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat iemand eerder al eens hetzelfde heeft meegemaakt. Ik hoor maandag vast meer van Eneco inderdaad.
Graag gedaan! Ik denk dat je in deze perfect hebt gehandeld.
Het filmpje zegt genoeg!

Laat de afloop even weten voor het forum.
Reputatie 5
Badge +5
@Inal

Wat een verhaal zeg! Goed dat je dit meld en hebt gefilmd inderdaad.

Mijn advies is om contact op te nemen met de storingsdienst via 0800 0072. Dan kan er iemand langskomen.

Succes!
Bedankt Erica. Ik heb contact opgenomen met de storingsdienst en er komt een monteur een nieuwe verzegeling plaatsen.
Zo zie je maar dat je dit netjes en correct hebt aangepakt.
Kan de monteur tevens checken of de afsluitings moer/ring nu voldoende is aangedraaid.

Reageer